čtvrtek 22. června 2017

Lidl - vlasová kosmetika, elektrický kartáček na zuby

Nemohu tomu uvěřit,

ale usedám ke svému kosmetickému stolku s chutí napsat vám po šíleně dlouhé době (ani nevím, kolik týdnů či měsíců uplynulo) nový článek.

Právě jsem se vrátila z Evilu (vy čtěte Lidlu), kam jsem jela cíleně pro pár věcí.
Od dnešního dne mají totiž ve slevě vlasovou kosmetiku s keratinem, kterou naprosto zbožňuji a tak jsem si jela obnovit zásoby. Pokud tedy chcete vyzkoušet něco nového, rozhodně doporučuji celou tuto řadu.
Já už mám vyzkoušený šampon, kondicionér, lak na vlasy a také ochranný sprej proti vysoké teplotě - fenu, kulmy, žehličky. A nově jsem se rozhodla vyzkoušet také 2minutovou masku. Věřím, že bude stejně senzační jako zbytek této řady.



Dále jsem také jela pro pytle do odpadkového koše. Obvykle kupujeme 60ti litrové, ale koš máme oproti nim poměrně malý, takže jsem tentokrát vzala jen 45litrové a domnívám se, že to konečně bude tak akorát. Navíc jsou super, protože mají červené stahovací pásky a tak je velice pohodlně zavážete a odnesete do popelnice.


Dalším úlovkem, pro který jsem si šla díky T., je elektrický zubní kartáček. Mají ho ve 2 barevných provedeních a to růžové a modré za neskutečnou cenu 399,-. Což je neuvěřitelné proto, že na internetu seženete za tuto cenu kartáček na baterky a ještě ne s tak bohatým příslušenstvím.
Já osobně jsem z něj nadšená a myslím, že stačí pro pár jen 1, jelikož je 8 výměnných hlav s označením v podobě barevného proužku, takže si pohodlně vyčistí zuby až 4 lidé (na každého pak připadnou 2 výměnné hlavice).
Navíc tento kartáček disponuje 3 různými nastaveními/režimy čistění zoubků. Součástí balení jsou také šroubky k přidělání na stěnu, což nejspíš také využijeme. Navíc je k balení praktické pouzdro na cestování, takže si můžete tohoto pomocníka bez problémů vzít i na cesty :)





Nebudu se po takové době zase moc vykecávat, proto to z mé strany bude vše a budu se těšit snad na příště :)
Vy mi dejte vědět, jestli mi tu ještě někdo vůbec zbyl a nepíši si tu jen tak do vzduchu :D

kkiss

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*