čtvrtek 5. ledna 2017

Oliva zase trochu jinak (outfit)

Máme tu pořádné zasněžené ráno.

Ani nevím, jestli z toho mám radost, protože mi už leze doslova na nervy absence slunce.. Dokonce už ani " na kopci " nesvítí, takže to na náladě také moc nepřidá, protože člověk nemá ani kam za ním utéct.

Za posledních několik dní jsme vám s přítelem stačili nafotiti 3 outfity, které bych zde ráda postupně publikovala. Ten první ze tří bude jak jinak, než s mou novou Olivou (od Obag), kterou mi přinesl Ježíšek přítel. Mám z ní obrovskou radost a doslova si vychutnávám její nošení. Jsem pyšná i na výběr chlupu, který vypadá velice věrohodně, ale ráda bych vás upozornila, že se nejedná o pravého mývala (tak se tento lem jmenuje), ale o napodobeninu. Je tedy cruelty free. Sama nejsem zastáncem pravých kožichů, protože se domnívám, že v dnešní době jdou už tak dobře a věrohodně napodobit, že je to opravdu zvěrstvo, mají-li kvůli tomu zvířata umírat.

Teď ale k outfitu. Protože nebyla až taková zima, zvolila jsem svůj oblíbený lehčí kabátek šedé barvy. Kolem krku jsem omotala novou šálu od Ježíška. Aby alespoň nějaký prvek trošku korespondoval sbodstínem kabelky, sáhla jsem po lahvově zeleném svetru z Primarku, který mám asi ve 3-4 barvách a je vděčným kouskem, po kterém často sahám.
Základ outfitu je v podstatě stejný, jako když jsem vám Olivu představovala poprvé, jen se změnily celkové doplňky a ladění outfitu.

Dnes to vypadá alespoň na boby, takže doufám, že na ně někam vyrazíme :)







Mějte se sněhově!

kkiss

4 komentáře:

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*