pátek 11. listopadu 2016

V tlumených odstínech (outfit)

Krásný den!

Velká absence outfitů je vždy tak trošku zapříčiněná počasím, ale hlavně absencí mého dvorního fotografa, které jsem tu teď dlouhou dobu postrádala.
To se teď opět na nějakou dobu změní, takže pevně doufám v to, že stihneme cvaknout nějaké outfity, o které se pak s vámi podělím.


Zde jsem využila mamušu ke cvaknutí pár fotek outfitu, který jsem zvolila k poslední návštěvě mé kadeřnice.
Protože jsem nám začalo pěkně ochlazovat, zvolila jsem teplejší svetr z Primarku. Nechtělo se mi ale ještě úplně vzdávat koženkové bundičky, takže jsem sáhla po černé s rockovějším nádechem.
K tomu jsem oblékla tlumené modré kalhoty, které barevné korespondovaly s pruhy na svetru. Boty jsem netradičně zvolila nové v podobě tenisek. Původně jsem je nepotřebovala, ale jakmile jsem je uviděla na D. v úžasné kombinaci a pak je ještě zlevnili na úplný pakatel a měli poslední číslo a zrovna to mé.. Bylo rozhodnuto za mě a já si snad i tak trošku slibuji, že to byl před Vánoci poslední kousek, který jsem si koupila sama pro sebe.

Letošní Vánoce jsem se rozhodla řešit s předstihem. Naštěstí jsem měla poměrně brzy představu o tom, co komu pořídit. Protože nerada otálím do poslední chvíle a pak se stresuji v neuvěřitelných frontách, které doprovází snad všechny krámy v měsíci prosinci, začala jsem už v listopadu.
Většina dárků už hezky odpočívá u Ježíška, pěkně zabalená, čekající na den D, kdy přijdou pod stromeček a snad vykouzlí úsměvy a rozzářené oči.
Hodně mi pomohlo si dělat poznámky věcí, o kterých se moji blízcí zmínili. Takže pak mi už jen stačilo nahlédnout do poznámek a vybrat to, co mi přišlo nejvíce vhodné.
Valnou většinu dárků tak už mám a mohu být proto klidnější a tolik nešílet. Chybí ještě pár drobností k úplnému klidu na mé duši a pak už budu doslova s radostí očekávat Vánoce.
Čím jsem starší, tím více mě baví vyhrát si s balením vánočních dárků. Někdy i těch narozeninových, ale více mě uspokojuje balení a čančání těch vánočních, protože je jich víc a můžete popustit uzdu fantazii. Tu dáte třpytivý balící papír, tamhle zase umírněnější s obrovskou třpytivou mašlí a nějakým přívěskem v podobě vánočního motivu MILUJI TO!
To jsem se ale panečku rozkecala :D Tak šup k outfitu...





Závěrem jedna detailní fotka, kterou jsem postovala na mém instagramu, kde mě najdete jako kkissinku. Moc se mi zalíbily tmavé rty a na nehtech nude v kombinaci se třpytkami. Toto je tedy výsledek posledního kouzlení.


Mějte se krásně, nestresujte se z nadcházející zimy a Vánoc a snažte si vše užívat a hledat na tom to pozitivní.

kkiss

1 komentář:

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*