čtvrtek 24. listopadu 2016

Originální šperk jako vánoční dárek: DELTIMO náramky

Vánoce se blíží.

Stále váháte a pátráte po tom, co nadělit svým blízkým?
Já jsem si takhle dělala hlavu s dárky pro mužské pokolení, které budu letos obdarovávat.
Potom ale přišel jeden skvělý nápad na originální šperk.


O co jde?
Konkrétně o DELTIMO náramky. Pokud vám ještě tato značka nic neříká, tak to hned napravíme, protože jsem byla velice mile překvapená jejich nabídkou, širokou škálou tématických provedení a hlavně barev, nad kterými zaplesá jak muž tak žena.
Deltimo náramky nejsou jen tak obyčejné náramky, ale jsou to originální šperky, módní doplňky které v sobě nesou svůj příběh, symbol.
Díky velké variabilitě náramků pak můžete tento šperk ladit si prstenem, hodinkami či jiným doplňkem. Jde jen o to správně si vybrat. Mezi vysoce elegantní kousky patří rozhodně náramky z lávových kamenů, které nesou nějaký z ústředních motivů, který je ještě podtržen ušlechtilým kovem.
Krom podtržení a zdůraznění vašeho stylu dokáží tak na první pohled prozradit vaše hodnoty.


Velkým dilematem byl pro mě výběr samotných náramků a jejich symboliky. Všechny nabízené druhy naleznete zde.
Oči mi doslova přecházely nad barevnými kombinacemi a třpytivými ústředními motivy či umírněnějšími motivy Buddhy.
Po velkém zvažování jsem vybrala 2 náramky pro mužské pokolení a 2 pro sebe.
Jak už jste mohli vidět na fotce, jednalo se o různé motivy.


Pro mého milovaného přítele jsem vybrala náramek s činkami. Důvod byl prostý, má rád posilovnu a cvičení všeobecně a mám i takový dojem, že se nejednou zmínil, že by se mu takový náramek líbil. Já jsem tedy vyslyšela jeho přání a snad vybrala ten nejvhodnější. Chtěla jsem co nejvíce univerzální kousek bez výrazného odlesku kovu - tedy zlaté i stříbrné barvy. Sáhla jsem proto po umírněném černém náramku v matu s tmavými činkami. To vše podtržené dvěma měnícími se kameny hnědo černé až zlatavé barvy.


Dalším mnou vybraným kouskem, tentokrát pro bráchu mého přítele, byl motiv s gladiátorem. Brácha přítele má rád všeobecně přírodnější barvy a materiály, proto můj výběr padl na tento náramek. Je vyroben z přírodních lávových kamenů a na první pohled budí dojem nějakého historického artefaktu. Barevná kombinace na mě působí příjemným teplým dojmem, který se bude na ruce krásně vyjímat.


Ani já jsem neodolala a přihodila dva kousky pro sebe.
Jedním z nich je doslova úchvatný náramek s leopardem, konkrétně tento.
Zaujala mě jeho barevná kombinace připomínající mramor, kterému jsem naprosto propadla. V tomto případě se jedná o leštěný kámen. Dominantou tohoto šperku je hlava leoparda v nádherném zlatém lesklém provedení se stříbrnými kamínky.


Posledním náramkem, kterým jsem sama sobě vybrala je fialový fešák s korunkou. Naprosto mě uchvátila barevná kombinace zlata a žíhané fialové. Když jsem se rozhodovala, hned v závěsu byl i jeho červený kolega,který mě uchvátil mou tak oblíbenou červenou barvou. Nakonec volba přeci jen padla na fialovou, kterou si teď můžete vychutnat alespoň prostřednictvím fotografií.


Z náramků jsem opravdu nadšená, skvělé je, že jsou všechny korálky navléknuté na kvalitní a pružné gumě, takže padnou na každou ruku. Skvěle se dají kombinovat na ruce s hodinkami, kde podtrhnou váš styl. Pěkně se ale vyjímají i na ruce jako samostatný šperk či v kombinaci s dalším.
Upřímně doufám, že se mnou vybrané náramky formou vánočních dárků budou líbit a jejich nositele je budou pyšně nosit.





Pokud vás náramky zaujaly, ta neváhejte a běžte omrknout široký výběr na stránkách DELTIMO.com

kkiss

1 komentář:

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*