středa 2. listopadu 2016

Nákupy v německém Lidlu

Ten čas nám ale letí..

A máme tu listopad.. Inu, listopad kdy má padat listí a mně přijde, že většina listí už je stejně vesměs popadaná.
Ale to není to, co by nás mělo dnes trápit a čím bychom se měli zabývat.
Mám tu pro vás snad něco příjemnější a při středě už tak trošku tradičně nákupy z Lidlu.
Jak už jsem avizovala v předešlých článcích, tyto budou trošku jiné, netradiční a to proto, že budou z Lidlu z Německa.
Dlouho jsem v něm nebyla a zastesklo se mi srovnání, takže jsme se jeden ošklivý sychravý víkend s přítelem (na mé přání) vydali směr Německo.
Cíl byl jasný, LIDL!
Nezůstalo ovšem jen u něj a zavítali jsme nakonec i do Aldi a německého Kauflandu.. A dámy a pánové, dovolte mi říct a zdůraznit, že miluji německý Kaufland.. Teď to nemyslím zle, ale u nás ho nemusím, protože je v něm neustále narváno a hlavně je to tak trošku království babiček a dědečku (inu důchodců). Neberte mě vůbec špatně, vím, že jednou budou také v jejich věku a možná stepovat ráno u krámu kvůli akcím, ale tohle je věc, která mě na tom našem vyloženě irituje a odrazuje.
Do toho německého jsme jezdili před několika lety docela pravidelně a mně se potom možná i tak trošku stýská, protože ho znám téměř jak své boty, vím, kde co a je a po čem sáhnout, protože už jsme toho spoustu vyzkoušeli. Na ten náš si nějak ne a ne zvyknout, protože ho nedávno předělali a je vše jinak - pro mě samosebou hůř, protože už jsem byla zvyklá na něco jiného.
Ale to není to, o čem se tu dnes chci rozepisovat, dnes to věnuji Lidlu... Německému.

Už při vstupu to není úplně ono, jako v tom našem českém. Je to možná tím, že neprošli onou rekonstrukcí, kterou má ten náš teplický za sebou, Každopádně nevadí, to se přeci dá přežít.
Hned od vchodu jsem sondovala dobroty. Začíná to klasicky jako u nás sladkostmi a na druhé straně jsou různé vločky, rolády a sladké věcičky ke snídani a kávičce.
Nejvíce mě ale zajímaly mléčné výrobky, tématický týden a kosmetika.
Nejprve jsem si prošla chlaďáky. Nakoupili jsme si trošku netradičně, protože měli zrovna věci s hallowenskou tématikou, která u nás měla být až o týden později.
A to se dostávám k první věci, která mě trošku zaráží.. Všimla jsem si, že jsme o jeden týden "pozadu". A to někdy nejen oproti Německu, ale i Slovensku. Hodně mě rozčílil fakt, že věci, které nabízí sousední Slovensko se k nám vůbec nedostanou a máme zcela jinou nabídku.. To mě trošku rozezlívá, protože nevidím jediný důvod proč máme mít něco jiného? Teď mám konkrétně namysli oblečení, boty atp. . Kéž by mi to někdo vysvětlil, jak vlastně celý tento koncept funguje.

Pojďme ale dále.. Mile překvapená jsem byla z nabídky hovězího masa, která je jako u nás. Co mě ale nejvíce potěšilo, bylo sushi ve velkém balení za krásných 5.99€ a ještě sleva 30%. Dámy a pánové, to mi přijde jako naprostá bomba! U nás v Čechách častěji narážím na menší balení sushi, za poměrně normální (ale spíše vyšší) cenu. Asi u nás tolik nejde na odbyt, jinak nevidím moc důvod, proč je u nás velké balení pouze při týdenní tématické nabídce.

Koše s oblečením už v sobotu, ve kterou jsme tam byli, zely prázdnotou.. Opět jsem si ale všimla, že jsou tam zbytky věcí, které k nám teprve přijdou následující týden.

Náš celkový nákup vypadal takto

Hallowenské brambůrky, nuggetky, bramborové figurky
Velice jsem se na tyhle blbinky těšila u nás a když už jsem na ně narazila v Německu, nemohla jsem je tam nechat a vzala k večeři bramborové figurky, k tomu nuggetky z kuřecího masa a také kečupové brambůrky. Vše nám moc chutnalo a ještě jsme se u toho pobavili nad motivy. Účel to tedy splnilo.

Čajové svíčky
Jako správná milovnice svíček jsem sáhla po těchto super voňavých. Co mě velice překvapilo, že prodávali doslova OBROVSKOU svíci ve skle, která byla dle popisu určena ven, třeba před dveře. Chvíli jsem váhala, jestli ji nemám vzít jako vánoční dárek a možná, že se pro ni ještě vrátím...

Cien - mycí gel
Kosmetiku Cien jsem si moc oblíbila a chystám se na velký souhrn již ozkoušených výrobků. Když jsem si všimla mycího gelu, nemohla jsem ho tam nechat. Doma už mám oba druhy tonic a k tomu pleťové mléko. Tohle je jen třešinka na dortu. Pro podrobnější info si ale nechám samostatný článek.

Kešu a pekanové ořechy
Jsou zdravé a tak dobré. Řeč je o oříšcích. Miluji je, ráda si je dávám do kaší, ale i jogurtů, nebo je přihazuji do pečení. Tentokrát jsem sáhla po oblíbené stálici - kešu oříšcích a přihodila jsem i pekanové ořechy, které jsem strašně dlouho neměla už vlastně ani nevím, jaké jsou.

Ovocné secco
K večeři v podobě hallowenských držtiček jsme museli přihodit i něco k pití. Vyhrálo toto lahodné jahodové secco. Mňam! Když na něj narazíte u nás, neváhejte...

Kokosové jogurty
Orgasmus celého nákupu. Oléé! Všichni brečte, že tohle u nás zatím nemáme a předpokládám, že jeden z nich mít určitě ani nebudeme... Jogurty s kokosovou příchutí. Nemohu o sobě říct, že bych byla ten největší milovník kokosu na světě, na to jsou tu asi jiní, ale miluji ho! A tak když vidím nějakou novinku s touto příchutí a ještě ke všemu formou mléčného výrobku, jdu do ní. Musím říct, že více jsem se nadchla pro mléčnou rýži. Ta zkrátka neměla chybu. Druhá varianta s bílou čokoládou a kokosem byla sice fajn, ale chuť bílé čokolády jsem tam tak nějak postrádala. Co ale mohu doporučit, je makový jogurt od stejné značky. Teď mě klidně opravte, pokud se mýlím, ale tuhle značku jogurtů bychom si zasloužili i v ČR!!!

Karamelovo banánové mléko
A další mňamka a limitka, kterou jsem tedy u nás v Lidlu neviděla. Mňam! Chuť klasického banánového mléka, kterou asi všichni znáte v kombinaci s lahodným karamelem. SLAST!

Nadkolenky
Z věcí na sebe jsem si nic nevybrala, ale když jsem uviděla tyto nadkolenky v černé barvě z teplého materiálu za 2.49€, tak jsem si je přihodila k nákupu. Jsou skvělé k noční košili, či jen županu, pokud zrovna chcete mít nožky v teple.

Z velkého nákupu v německém Lidlu je to vše. Zájímá mě, jestli jste v něm někdy byli a co vás například zaujalo oproti tomu našemu v Čechách?

kkiss

2 komentáře:

  1. Pěkný článek ;) Ale jak píšeš, taky mě irituje, jak jednotlivé firmy v každé zemi nabízejí různé kvality a zboží. Co mě štve nejvíce je věta typu "Češi na to nejsou, mají jiné chutě a preference.".

    Kačka ze SISTERSHOODS

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*