pondělí 28. listopadu 2016

Homedecor: zútulněte si domov s PIXERS

Dlouhou dobu jsem se chystala na článek s tématem homedecore.

Čím jsem starší, tím více mě baví utrácet za věci do bytu a zkrášlovat si tak jednotlivá zákoutí.
Dnešní článek proto bude věnovaný detailům, které nám (snad i přítelovi =) ) dělají radost a zútulňují nám pokoj.


Zároveň bych vám ráda dala jeden skvělý tip na dárek.
Jestli ještě neznáte Pixers.cz, je čas to změnit. Pokud si například nevíte rady s dárkem, věřím, že na jejich stránkách nebudete vědět co dřív vybrat. Nabízí totiž širokou škálu polepů, obrazů, tapet, samolepek, plakátů, zkrátka vše, co jde nalepit, pověsit, zavěsit a to nejen na zeď. 
Zvelebovat tak můžete nejen tak svůj byt, jak jsem to udělala já, ale vytunit si tak můžete i počítač nebo dokonce podnik.
Pixers totiž nabízí zhotovení obrazů, samolepek či jakýchkoliv motivů v různých formách. Disponují širokou škálou materiálů, na které si můžete daný motiv vyhotovit.
Já jsem měla jasno, chtěla jsem udělat přítelovi (a tak trochu i sobě) radost dárkem, který by se stal dominantou našeho pokoje (ložnice), by by decentní a zároveň vystihoval klid a vyrovnanost místnosti.
Neváhala jsem a nechala tak vyhotovit obraz o velikosti 100x150cm v černobílé barvě s našimi maličkostmi v decentním duchu. Posoudit to budete moci sami.

Pokud nechcete zhotovit žádné vaše foto, můžete se nechat inspirovat přímo na stránkách, které nabízí širokou škálu vlastní nabídky. Stačí si zvolit tématiku a vyjede vám všechno možné. Výborné je, že všechno si můžete nechat zhotovit z vlastních podkladů, ale i z jejich nabídky.
Na stránkách jsem se velice dobře orientovala a při zadávání požadavků k mému obrazu jsem jen odklikávala parametry, ke kterým jsem byla postupně vedena. Není na tom tedy nic složitého.4
Co mě velice mile překvapilo, že obraz byl velice rychle vyhotoven a odeslán.
Přišel precizně zabalený, takže se nemusíte bát, že by přišel poničený či jakýmkoliv jiným způsobem zdeformovaný.
Vzhledem k tomu, že jsem si obraz přála na plátnu, přišel obraz tak jak je (nijak nesrolovaný). Trošku jsem se bála, jestli se nám bude vejít do auta, až ho povezeme k příteli, ale naštěstí se vešel a teď už nám visí nad postelí :)


Radost a útulnost z celého pokoje si dopřáváme i přehozem na postel z Primarku. Je to velká huňatá a nejvíc ňuňavá deka, kterou jsem kdy osahala. Prostor tak nepůsobí roztříštěně, protože neruší (i když ustlaná) postel a povlečení. Vzhledově je to příjemnější a růžová barva se do celkového černo bílého konceptu i hodí. Na posteli míváme dva polštáře, jak jinak než kočičí a zebří. Tak se vždy pozná, že jste u nás. Nesmí chybět ani můj plyšák na spaní, kterým je jednorožec a tu a tam máme na posteli dekoraci dokonce živou!! :D




Dalším zákoutím pokoje jsou dvě bílé komody, na kterých máme televizi, setobox a přítel svého playsta. Protože jsem si přála, aby hlavní dominantou byl obraz, doplnili jsme toto zákoutí nalepovací dekorací v podobě černých květů. Myslím, že se na bílé zdi skvěle vyjímají a ještě navíc výborně ladí k závěsům, které se nesou ve stejném duchu a dekoru. Na komodě máme postavenou kočičí hlavu, na kterou se dá zároveň psát. Pořídili jsme jí v Primarku a jsem z ní nadšená. Miluji, když v pokoji svítí různé prvky a tento je pro mě jako kočičí milovnici dokonalý.



Na parapetu máme dva dekorativní svícny ve zlaté a stříbrné barvě z Pepca. Ve tmě díky průsvitným drážkám hází krásné odlesky a světélkují. To ale ze světýlek a svíček není vše...


Dalším zákoutím pokoje je vysoká bílá komoda, na které máme další dva svícny, tentokrát v bílé barvě taktéž z Pepca. Jeden je dominantnější a to stříbrný, který bývá uprostřed a do nějž dáváme klasickou vysokou svíci. Nad komodou visí svítící obraz z Pepca, který byl láskou na první pohled a myslím, že se k celkovému designu skvěle hodí.


V Primarku jsem si neodpustila koupit další světýlka, tentokrát ale LED v bílé a růžové barvě. Vánoce miluji, protože si můžete dopřát všelijaké kýče a světýlka, protože je vše dovoleno, tak kdy jindy si to užít, než teď u Vánocích. Pak to u nás vypadá asi nějak takhle...




Doufám, že se vám tento článek na odlišné téma líbil. Kdyby jste chtěli, v budoucnu bych mohla připravit článek o homedecoru u mých rodičů a v mém pokoji. Tam to totiž také světélkuje a momentálně hýří hvězdami :)

Mějte krásný den a nezapomeňte udělat sobě nebo někomu pod stromeček radost něčím do bytu. Ať už formou dárku od Pixers či z jiného vámi oblíbeného krámu.

kkiss

2 komentáře:

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*