sobota 26. listopadu 2016

Barva vína (outfit)

Řítí se k vám článek s outfitem, ano!

Stihli jsme pro vás blejsknout 3 outfity, takže se v brzké době můžete těšit konečně i na ně.

V dnešním outfitu je dominantou má oblíbená burgundy - nebo chcete-li barva vína. Rolák je zateplený, takže je na těle velice příjemný a ještě zahřeje. Kombinovala jsem se šedou barvou, kterou jsem si zamilovala už v minulém roce a láska k ní stále přetrvává.

Jako výraznou dominantu jsem zvolila masivní náhrdelník z Takka, který jsem si pořídila díky D., která má pro ně slabost stejnou jako já a vždy dokáže narazit na nějaký krásný kus za ještě krásnější cenu.
Neskromně jsem se těšila, až se budu moci zase pyšnit šedou chlupatou vestičkou, myším kožíškem, který nosím velice často a miluji ho. Vůbec bych se nebránila, kdybych narazila na nějaký podobný v jiném odstínu. V šatníku by se pro něj místo ještě určitě našlo.

Plastovka - O  bag je u mě už skoro tradicí a klasikou. Kabelky miluji, mám jich doma celkem mnoho, ale přitom točím dokola své tři plastové a jsem nejšťastnější.






 V pondělí se můžete těšit na článek o homedecoru, doufám, že vás zaujme a bude se líbit.

kkiss

4 komentáře:

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*