úterý 11. října 2016

Dýňové slavnosti 2016

Po dlouhé a neplánované odmlce opět usedám ke svému drahému blogu a milovaným čtenářkám.

Důvodů, proč jsem nenapsala bylo hned několik.. Tím nejdůležitějším důvodem byla nečekaná smutná událost v rodině, ke které bych snad jen chtěla dodat to, že nás opustil nejspravedlivější člověk, kterého jsem znala...

Marně jsem si lámala hlavu s tím, jaký článek by po celkem dlouhé odmlce měl přijít a rozhodla jsem se pro něco odlehčeného. Mě asi jen tak neuvidíte, ba ne.. Ale nebyl čas, chuť a okolnosti k tomu, abychom nafotili outfit. Takže možná zabrousím do starších zásob a něco vyštrachám a možná také ne, to se musíte nechat vy i já překvapit.
Do toho všeho mi začala škola,která sice není zas až tak časově náročná, ale i tak s tím cestováním tam a zpět sebere hodně mého času, který bych jinak mohla věnovat například právě tvoření nových článků. Nápadů a tipů, o které bych se s vámi chtěla podělit je mnoho a nejedná se jen o outfity, ba právě naopak. Teď je jen na mně, jak se s tím poperu, stihnu vše nafotit (což je s podzimem a světlem celkem věda, blogerky jistě chápou), ale já se nenechám odradit a budu bojovat a snad vám postupně přinesu vše, o co se chci podělit.

K dnešnímu článku. Stejně jako minulý rok, tak se i ten letošní pořádalo v našem Zahradnictví Dvořák a syn pořádaly dýňové slavnosti. Minulý rok jsem vám také přinesla článek, který si můžete připomenout zde.


Protože mě minulý rok akce moc zaujala, rozhodla jsem se na ni vyrazit s přítelem a přáteli i letos. A neprohloupili jsme. Opět jsme si prošli krásně naaranžovaný krám, který mimo krásných květin nabízí také nejrůznější doplňky a dekorace nejen na zahradu, ale i do bytu. Všude k tomu byly vydlabané dýně a tématická hallowenská výzdoba. Jak už je zvykem, podávaly se dobroty s dýněmi a my (ačkoliv jsme byli po jídle) jsme neodolali alespoň lahodnému dýňovému dortu s mascarpone a pekanovými ořechy. Boule se mi dělají za ušima jen si na něj vzpomenu.
A teď už šup k fotkám!

K vidění bylo hned několik druhů dýní, takže od nejznámější hokaido až po ty úplně neznámé.





Tématickou dekorací a oranžovými barvami to po celém zahradnictví jen hýřilo





Nemohu si pomoci, ale mou velkou slabostí se staly orchideje a bramboříky. Proto jsem si dovolila pár jejich fotek a přidala jsem i další, mému oku lahodící, květiny.










Zahradnictví miluji i pro jejich bohatý stojan YC, kde vždy očichám všechny novinky a kochám se. Zaujaly mě ale i jiné regály s pěknými sovičkami, nebo jen barevný dekorativní koutek v odstínech burgundy - tu barvu zkrátka zbožňuji.





Na co jsem se ale těšila ze všeho nejvíce, byly dekorativní dýně. Z těch jsem byla unesená i minulý rok. Trošku mě zklamalo, že tentokrát nebyly žádné umělecky vydlabané. Každopádně pro děti bylo připraveno "dlabací zázemí" kde mohly tvořit co jim fantazie stačila.








No a závěrem sladká tečka, mňam!!! (předchozí fotografie vyloženě uměleckého dýňáka tu není cíleně, ale náhodně :D)




Dýňové slavnosti jsme si moc užili a pokochali jsme se výtvory, ale i dekoracemi a bohatou nabídkou tohoto zahradnictví. Minulý rok jsem si svého favorita ze všech dýní našla, ale letos nějak nemohu. Který zaujal nejvíc vás? A konají se podobné akce i v některém ze zahradnictví u vás?

kkiss

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*