pondělí 1. srpna 2016

Zámek Nový hrad v Jimlíně

Hodně jsem přemýšlela, jestli se o tento výlet vůbec podělit.

Důvod je prostý a odkryji ho hned na začátku. Bylo to jedno velké zklamání. Ale život je i o těch nepovedených výletech, takže jsem se rozhodla to neskrývat a dát sem fotky i z něj a třeba doporučit, že sem vlastně vůbec nemusíte, protože o nic moc nepřijdete :)

Výlet byl tak trošku záminkou v den, kdy jsem sháněla jedny sportovní kalhoty v Lidlu a nikde neměli mou velikost. Sázela jsem na Louny a jejich Lidl, ale bohužel, neměli tam ani jedny, takže jsem byla zklamaná a pokračovali jsme dál v cestě směr Nový Hrad, což je vlastně přestavěný hrad na zámek. Z dálky to tam vypadalo moc pěkně, ale už absence pávů nám přišla smutná - když už se tedy jednalo o zámek.

Prošli jsme si venkovní prostředí, mrkli se i za zámek a v závěru jsme chtěli posedět venku před šenkovnou, kde bylo ale plno, takže jsme se zase sebrali a jeli jsme domů. Nevím, ale čekala jsem víc. Nezaujala mě ani nabídka prohlídky, takže jsme si vyloženě udělali výlet na procházku a zpříjemnili si tak maraton za mými leginami po Lidlech.

Nyní fotky, ze kterých asi nebudete moc odvaření, ale fotila jsem přesně to, co se tam nabízelo...
















Co si o hrado zámku myslíte z fotek a jak na vás působí mi nechte v komentářích.

kkiss

1 komentář:

  1. Mně to přijde na první pohled jako pěkný statek. Z fotek bych vůbec neřekla, že jde o zámek :o

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*