sobota 13. srpna 2016

Soutěž se Snowbitch (outfit)

Krásný den všem mým příznivcům :)

Před časem jsem byla oslovena zastoupením Snowbitch, jestli bych se nechtěla zúčastnit soutěže.
Protože mě to zajímalo, neváhala jsem a ptala jsem se na bližší informace. A protože nyní píši tento článek tak už asi víte, že to dopadlo dobře a soutěž je tu :)

Ústředním tématem této soutěže bylo vytvořit outfit, kterému kraloval batoh Mi-Pac, který si každá blogerka (5 soupeřek) mohla vybrat dle vlastního uvážení. Ráda bych upozornila, že od každého byl k dispozici jen jeden, takže každá jsme pracovala s jiným ústředním prvkem.
Outfity jsme pak měly doladit pomocí kousků ze stránek Snowbitch v určité hodnotě a zbytek byl pak na našem šatníku.

Vy se v tomto článku můžete podívat, jaký outfit jsem vytvořila já a jak jsme se s mým dvorním fotografem zhostili nafocení.
Vybrala jsem si hodně extravagantní batoh a nedržela se tak oproti ostatním batohům při zemi (zbylým batohům dominovala především černá a přírodní barva). Protože máme léto, chtěla jsem uvolněný, barevný a živý outfit, který by byl zároveň pohodlný, ženský, ale přitom sportovní a lehce rebelský.

Musím říct, že ze všech věcí a jejich zkombinování jsem měla ve finále obrovskou radost a třešničkou na dortu bylo místo, kde se nám outfit podařilo nafotit. Domnívám se, že se s outfitem skvěle doplňuje a bylo pro něj jako stvořené.


Od dnešního dne probíhá soutěžní hlasování na stránkách Snowbitch zde, kde se s ostatními blogerkami utkáme o co nejvíce vašich lajků. Pokud se vám tedy bude zrovna můj outfit zamlouvat, budu moc ráda za každý palec.



Důležité info pro hlasující/lajkující. Každý, kdo se zúčastní hlasování o nejpovedenější outfit je zařazen o slosování. Vítěz/ka si pak může vybrat batoh Mi-Pac dle vlastního výběru.




Co na můj soutěžní outfit říkáte mi napište v komentářích. Mějte se moc prim a určo dejte hlas své favoritce, třeba se zrovna na vás při slosování usměje štěstí :)




kkiss

1 komentář:

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*