středa 17. srpna 2016

Nákupy Lidl: Španělský, Český, Bio týden

Ahoj všem!

Vítám vás u nové slíbené rubriky, která se bude věnovat nákupům v Lidlu.
V tom dnešním vydání se zaměříme rovnou na 3 týdny dohromady. Důvod je zcela jasný a prostý. Ani jeden mne nezaujal natolik, abych jim věnovala samostatné články a tak jsem se rozhodla je shrnout do jednoho a ukázat vám vše najednou. Co tím myslím? Uvidíte nákupy jak jídla, pití, tak i oblečení, domácích robotů, kosmetiky, zkrátka komplet!

Máte radost?
Já obrovskou, tyhle články mě neskutečně baví psát, protože se moc ráda dělím o zkušenosti a Lidl zkrátka zbožňuji. Protože i vy jste v komentářích souhlasili, že by se vám něco takového líbilo, tak jsem vyslyšela váš souhlas a ráda bych tyto články dělala pravidelně. Pokud ovšem něco v Lidlu vždy koupím. A momentálně to vypadá, že ano :) Takže tu máme novou pravidelnou rubriku.

Vrhněme se ale na jednotlivé týdny a úlovky z nich. Nejstarším tematickým týdnem byl Český týden. Z potravin nás tam nic nezaujalo a navíc jsme ten týden byli v Jičíně, tedy jeho část. Čemu jsme ale nakonec neodolali byla tepláková nabídka..
Ano. Přítel si nakoupil několik mikin a k tomu i tepláky. Já jsem nakonec neodolala a vybrala si také a to teplákové 3/4 a mikinu. Přítel mi tím udělal obrovskou radost!






Co tam máme dále? Poté přišel Španělský týden. Ten nás zaujal méně než třeba Mexický, ale přeci jen jsme se rozhodli zajet pro několik věcí. Jaké věci to byly?


Bílé víno Velada - 46,-/kus (při nákupu tří láhví)
Této akce jsme museli využít. Večer si rádi dáváme nějaký alkoholický nápoj. Přítel buď pivo, já spíše cidery, nebo dohromady právě víno. Tohle nám moc chutnalo a také na nás ještě další 2 láhve v zásobě čekají.

Chorizo a Fuet - 39,90,-/kus
Tyhle pochoutky milujeme a k večernímu zobání na obložené míse nesmí chybět.

Solená slunečnicová semínka neloupaná - 19,90,-
Přítel je miluje, má je spojené s jeho dětstvím a rád si je sám loupe, takže jasná volba.

Olivy - černé 19,90,-, zelené 19,90,-, s ančovičkou 24,90,-
Olivy milujeme a když se naskytne možnost koupit je za dobrou cenu a různé druhy, neváháme. Načali jsme zatím ty s ančovičkou a ačkoliv jsem se jich trošku obávala, byly moc chutné.

Shower cream - 39,90,-
Když jsme procházeli kolem kosmetiky, přítele napadlo vzít nový shower gel. Neváhali jsme a začali očichávat tři druhy, které od tohoto produktu mají. Ačkoliv přítel nemá rád kokos, tak bílá láhev mu moc voněla. Nakonec jsme se ale rozhodli pro tohoto fialového, voňavého krasavce. Oranžová varianta také nebyla špatná, ale příteli tak moc nevoněla. Musím říct, že mytí s ním je zážitek, takže naklusejte do Lidlu a berte ho! Pokud milujete kokos, přihoďte i jej, nebudete litovat!

Ručníky (větší 70x140) - 169,-/kus
Protože jsme s přítelem chtěli mít každý svou barvu, rozhodli jsme se koupit tyto dva ručníky. Jsou z froté materiálu, krásně osuší a i rychle schnou, takže jsme spokojení.

Přesouváme se do poslední části dnešního Lidlovského speciálu a to do Bio týdne.
Ten mě nenadchnul vůbec, protože si na bio nijak moc nepotrpím a upřímně tomu ne vždy věřím (pokud se zrovna nejedná o produkt, který si koupíte přímo u farmáře či tak). Rozhodli jsme se ale s přítelem ulovit tam něco jiného..



Mixér - 699,-
Mixér jsme si přáli delší dobu. Jedním z kritérii byl objem a také skleněná nádoba.. Když přišla tato nabídka, rozhodla jsem se jen porovnat jiné konkurenční produkty se stejnými watty. Tento ale nakonec vyšel jako jasný a ještě k tomu designový výběr.

Exotická mražená směs - 39,90,-
Já ostuda jsem věděla vždy o mražených mango kouscích, pak jsem ale u GetTheLouk viděla na Snapu také tuto směs a borůvky a bylo jasno. Letěla jsem pro ně!

FORMIL ACTIVE 1l - 89,90,-
Přítelova maminka pere s klasickým Formillem (ten velký, tuším 5l?) a prádlo s ním neuvěřitelně krásně voní a bílé je zářivě krásné a čisté. Když jsem v letáku viděla levandulovou vůni, těšila jsem se, že to bude produkt, který si odnesu domů. Nakonec mě levandule naživo vůbec nezaujala, ale můj nos totálně uchvátilo toto balení.

Tělové mléko - 69,90,-
Před chvílí jsem se zmiňovala o super voňavém shower gelu.. Neodolala jsem a musela jsem přikoupit i krém na tělo, protože ta vůně je naprosto božská. Samosebou mají i kokosové mléko, takže opět, neváhejte, utíkejte :)

Ze druhého Lidlovského článku o nákupech to bude vše. Doufám, že vás tento bude bavit ještě více než ten první. Napište mi, co nakupujete v Lidlu rádi vy a co jste ulovili v těchto tématických týdnech?

kkiss

6 komentářů:

  1. Mixér je super :) vím, že mají nový sprchový gely, musím očichat :). Exotický mražený ovoce ? Musím vyzkoušet :) Já si teď oblíbila hodně jejich mraženou zeleninu, mňam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určo očichej, Lidl je zkrátka super, vždy si tam něčím udělám radost a nelituji. Vyzkoušej, ovoce je boží a mají snad 3 nebo 4 druhy. Nejlepší mi ale přeci jen přijde tenhle mix.

      Vymazat
  2. Ten Formil je pecka. Když jsem se přestěhovala k příteli, tak jsem ho u něj našla a zkusila v něm vyprat a teda fakt musím říct, že to prádlo tak nádherně vonělo, jak snad nikdy. Teďka teda zpracovávám jiný tekutý prášek, ale pak si asi skočim opět do Lidlu pro Formil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem jediná, co propadla Formilu :) Je to nádherná vůně, která opravdu vydrží.

      Vymazat
  3. Super věci jsi nakoupila :) Já už se těším, až znovu otevřou Lidl u nás, abych v něm mohla začít opět nakupovat :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je také zavřený, tak jezdím do toho nejblíž možného, protože bych bez něj snad nedokázala být :D

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*