pondělí 22. srpna 2016

Inlove with RED (outfit)

Červená, ach.. Jak já tu barvu zbožňuji!

V kombinaci s královskou modrou jsou to snad mé dvě nejoblíbenější barvy. Musím říct, už poněkolikáté, že červená je pro mě snad ta nejvíc ženská, vášnivá, smyslná a výrazná barva. Královská modrá je pak ojedinělou nádherou, která působí luxusním dojmem a nadčasově.
V tomto outfitu a především barevné kombinaci jsem se cítil zkrátka úžasně, protože jsem se zahalila do oblíbených barev.

Abych tomu propůjčila opravdu souznění, vzala jsem si i modré pilotky, abych celý outfit sladila se vším všudy. Šaty jsou samosebou z Lidlu a ačkoliv jsem původně nad jejich ponecháním si jich polemizovala, nyní jsem šťastná, že je mám.
Jak si můžete všimnout, tak to byl jeden z těch šťastných a naplněných dní, kdy překypujete štěstím a láskou, nic vám nechybí, cítíte se zkrátka perfektně. Tak doufám, že trošku té nálady a rozpoložení přenesu i na vás :)
















Mějte co nejbáječnější den!

kkiss

10 komentářů:

  1. Ty jsi kočička :* Královsky modrá s červenou je i moje oblíbená kombinace a tobě moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  2. ach tie tvoje vlasy krásne :) samozrejme aj outfit, ako vždy :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, to je pro ženu neuvěřitelná lichotka :)

      Vymazat
  3. Celý outfit je krásný, je vidět, že ti neuvěřitelně sedl a cítíš se v něm být sama sebou :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, ano, je tomu tak a jsem ráda, že to ze mě i vyzařuje!

      Vymazat
  4. Červená je nádherná barvička a tobě ty šaty sluší :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím s červenou - výrazná, ženská, sexy, jedna z mých oblíbených barev :) Na mě je kombinace modré a červené až moc výrazná, radši bych kombinovala s míň výraznými barvami. Nicméně tobě to i tak moc sluší :)

    Poshlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, ano, je to dosti troufalá kombinace, ale já se v ní zkrátka cítím skvěle. Každopádně s tlumenými barvičkami také nádhera :)

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*