sobota 16. července 2016

Má šperkovnice

Ačkoliv sama miluji outfitové články myslím si, že je fajn udělat změnu a vždy články prostřídat.

Proto po outfitu opět přichází něco jiného, tentokrát to nebude kosmetika, ani žádné nákupy. Rozhodla jsem se s vámi podělit o část své vášně, sbírky, mé srdeční záležitosti. Kdo mě sledujete na mém Instagramu, tak už asi tušíte, o co půjde. Zveřejnila jsem tam totiž první vlaštovku s hrstkou mých náhrdelníků, které jsem nafotila během generálního úklidu, který probíhal v mých skříních.
Chápu, že tohle nebude pro každého a zmínila jsem to i na Instagramu a zopakuji to pro jistotu i tady. Pro někoho to bude cetka, kýč, vyhozené peníze. Pro mě je to ale má součást, má vášeň, mé poklady a srdeční záležitosti. Než se začnete děsit a křižovat nad případným množstvím, chci vás jen "uklidnit", že se to nastřádalo v podstatě v průběhu celého mého života. Spoustu kousků (především korálů, které tu ale bohužel neuvidíte) jsem také zdědila po své babičce, která měla stejnou vášeň pro doplňky (myšleno náhrdelníky a náušnice) jako já. Pokud jsou takovéto věci dědičné, tak vím, po kom ji mám :)

Vrhněme se tedy rovnou na fotky. Ukáži vám nějaké své náušnice, náhrdelníky. Nepamatuji si u všech odkud je mám, či při jaké příležitosti jsem si je koupila, nebo snad dostala. Ale ráda bych k nim dala aspoň nějakou zmínku, co ve mně například evokují, proč mne jednotlivé kousky zaujaly.. A proč jsem je musela mít..


Ani upřímně nevím, od kolikátého roku mého věku tato vášeň začala, ale vím, že to bylo celkem brzy. Z každého výletu jsem si toužila přivézt většinou nové náušnice. Až postupem času jsem začala propadat i náhrdelníkům, takže náušnice musely trošku ustoupit, nebo jsem sahala po setu, kde k sobě náhrdelník s náušnicemi šly perfektně. Ve své podstatě jsem klasickou strakou, kterou láká vše co se leskne, blyští, třpytí. Kameny, to je moje. První fotka budiž toho důkazem. Miluji zlatou i stříbrnou barvu a jak můžete vidět, tak ani barev se nebojím, protože je miluji!


Čím výraznější náušnice, tím větší zaujetí ve mně vyvolají. Nejraději si náušnice pořizuji na dovolené, protože v jednotlivých zemích mají jedinečné kousky. Přednost dávám stánečkům, ve kterých se ráda probírám až k tomu vysněnému kousku,který se mnou odcestuje až domů...


Jak už jste mohli zaregistrovat, více mě lákají a prahnu po visacích náušnicích. Mám i nějaké krátké, nebo přímo do ucha pouze se zavíráním, ale v těch si nelibuji tak jako v těch dlouhých s nějakým zajímavým prvkem. Na další fotce si ale budu zase trošku protiřečit, protože i mě oslovila móda oboustranných kuličkových náušnic.. A tady jsou ty mé.


Nezaostávám ani s náramky, těch mám ale umírněné množství a nejvíce v posledních letech nosím stejně Pandoru. Ty z následující fotky jsou z jednoho krámu a kupovala jsem je postupně v průběhu snad 2 let, co jsem jezdila do Ústí nad Labem. Vždy jsem je chytla ve slevě za pár korun, takže o to byla větší radost.


Plynule se přesuňme k náhrdelníkům, které by vás mohly zajímat možná i nejvíce. Mám doslova různorodé kousky a kreace. Hodně jsem si za poslední léta oblíbila jednoduché kousky oblečení a k tomu nejrůznější kombinace právě náhrdelníků nebo náušnic. Jedny šaty se tak za okamžik promění na tisíce možných variant, které (alespoň za mě) rozhodně nepůsobí nudně a jsou originální, jiné.




Mými dvěma nejnovějšími přírůstky jsou tyto dva krásné náhrdelníky z Takka. Jeden nazývám "Ledová královna", protože jeho čiré křišťály mi ji připomínají. Ten druhý je pravý opak a má krásné teplé tóny.


Některé šperky jsou opravdu z levných materiálů a mohou tak působit na první pohled lacině. Já ale věřím, že když je dobře nakombinujete a zvolíte vhodné ostatní doplňky nebo se naopak držíte při zemi, mohou vypadat dobře i ty.



Některé kousky mám ve stejném designu a jen v jiném barevném provedení. Spousta takových úlovků mám ze zahraničí z výprodejů, ale i u nás se dají sehnat krásné doplňky za pár korun například v Kiku, Takku, H&M.







Doufám, že se vám bude tento netradiční článek o mých doplňcích líbit. Schválně mi dejte vědět, jestli preferujete spíš náušnice nebo náhrdelníky (či obojí)? A jestli vás zaujal nějaký můj kousek :)

kkiss

15 komentářů:

  1. Většina kousků náušnic a náhrdelníků jsem nádherné! ♥ Líbí se mi ty hodně masivní. Náramky moc nemusím, ten mám svůj oblíbený od Pandory, neměnila bych za nic :)

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Pandora u me take vede a moc ji nesundavam ci nemenim :)

      Vymazat
  2. Nádherné, nad některými kousky vyloženě slintám:-D Vůbec mi to nepřipadá jako cetky nebo kýče, taky mám spoustu bižuterie a šperků (jedna z mých dalších závislostí), takže mám hluboké pochopení. Díky za článek, moc ráda jsem se pokochala:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to me moc tesi :D a za pochopeni jsem moc rada, trosku jsem se bala reakci a nakonec jsem moc mile prekvapena :)

      Vymazat
  3. Tuším máme rovnaký vkus:) Vedela by som si u seba prestaviť takmer všetky kúsky, máš naozaj peknú zbierku:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To me moc tesi :) neverila jsem, ze se najde tolik priznivcu me "uchylky"

      Vymazat
  4. Už jsem komentovala na Instagramu a jsem moc ráda za další fotky cinkrlátek. Všechny jsou hrozně zajímavé a krásné, hned bych si taky podobný pořídila do sbírky. Jenže mám toho celou komodu a už je nemám kam dávat :-) Poslední dobou nosím jen náhrdelníky, kdysi spíš náušnice, nejlépe visací. Ale nějak mi začaly červenat uši, takže proto je už nemůžu. Pamatuješ si kolik stál tvůj nejlevnější a nejdražší šperk? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodne dobra otazka, ale at premyslim jak premyslim, tak na nejdrazsi si nejak nemohu vzpomenout... Myslim ale, ze to bude kolem 200,- - 250,- max. Vetsinou se udrzim a opravdu kupuji jen ve sleve. Nejlevnejsi sperky mam pak z Aliexpressu, kde se dajit sehnat mensi kousky i pod 1€. Z Cech mam ale take par super levnych ulovku treba kolem 8-10,- z Rodinky v podobe nausnic :)

      Vymazat
  5. Teda ♥ Tvoje sbírka je nádherná. V poslední době spíš radši nosím náhrdelníky než náušnice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuju :) pekne se to cloveku dokaze vymknout :D

      Vymazat
  6. Sbírku máš pěkně rozrostlou. No jsi podobný úchylák na naušnice jako já :-) Více tedy preferuji naušnice ale poslední dobou se spíš zaměřuji na náhrdelníky protože mi spoustu outfitů perfektně oživí. Já mám taky ráda naušnice spíš velké masivní, ze zajímavého materiálu a čím více barev tím lépe. Zato náramky tolik nenosím, natož prstýnky, ty mi vždy vadí a nevydržím je nosit dlouho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem rada, ze nejsem sama. Nekdy si rikam, jestli to vse stihnu vubec vynosit. Prstynky mam jen 3 prave na ruce a ty nemenim ani nesundavam. A naramek v podobe Pandory u me vede :)

      Vymazat
  7. Ahoj, moc krasne kousky ;) nejvioce se mi libi ty dva nahrdelniky vcetne te ledove "kralovny" ;) to je presne muj styl, ktery vyznavam. Osobne muj posledni kousek je tento - https://www.goldeligius.cz/nahrdelniky-z-chirurgicke-oceli/guess-nahrdelnik-usn11109.html , ktery mi venoval pritel k 5ti letemu vyroci ;) Silva

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*