středa 25. května 2016

Zámek Ploskovice

O víkendu jsme si udělali výletní plán a navštívili tak další zámek.

Naším původním plánem byl výlet do lomu Velká Amerika, do které ho jsme už měli namířeno, ale příteli nebylo úplně nejlépe - nejspíše nějaká viróza - a hlavně čas na navigaci začal každou chvíli prudce stoupat nahoru, až se čas zvedl na neúnosně dlouhou dobu a otravným hlasem nám bylo oznámeno, že jsou na trase zdržení..
Otočili jsme to tedy v Lounech, kde jsme si zajeli alespoň pro něco na zub a vodu do odstřikovačů, která před pár minutami došla.
Při té příležitosti jsem podruhé omrkla novinky Lidlu z tohoto týdne. Už dva dny nazpět jsem si totiž u nás v Teplicích pořídila další sportovní leginy, které mě nejprve moc nezaujaly, ale jakmile jsem objevila praktická větrání, bylo rozhodnuto téměř za mě. Musím říct, že v Teplicích se mi sortiment zdál probraný, ale oproti Lounům to nebyl NIC. Protože tam to bylo doslova jak u snědeného krámu :D Nešla jsem pro nic konkrétního, své leginy už jsem měla a byla jsem spíše zvědavá, ale chtěla jsem omrknout strečové džíny, které měli mít ve třech barevných provedeních a neměli snad ani jedny! To mě velice zaskočilo a tak jsem spíše zběžně prošla uličkou a koukla do košů. Načež mě jeden přeci jen zaujal a to se spodním prádlem, konkrétně pak s podprsenkami. Neodolala jsem a po dlouhém porovnávání jsem si jednu odnesla.. Byla jsem celá nesvá, aby velikost sedla, ale myslím, že jsem sáhla po správném kousku...
Když už jsem tedy u toho, nemohu se nezeptat.. Máte také rádi nabídku oblečení Lidlu? Chodíte cíleně, nebo spíše náhodou na oblečení v něm narazíte?
To bylo malé/velké odskočení od tématu, ale teď zpět k náplni dnešního článku, k výletu. Dala jsem vám prostor, kde jste mohli tipovat a odhadovat, kam asi vedly naše kroky. Radou vám bylo pouze to, že se jedná o zámek v Ústeckém kraji. Tak trošku záludně jsem otázku položila také proto, protože mě zajímalo, jaké tipy padnou a čím se případně mohu nechat inspirovat pro příští výlet na zámek.
Vyhráli to nakonec Ploskovice. Protože se jevili relativně blízko a z fotek se mi prostředí moc líbilo. Přítel nic nenamítal a tak jsme vyrazili opačným směrem, než jsme zprvu zamýšleli.


Navigace hlásila, že už jsme na místě, ale přitom po zámku ani památky. Nakonec jsme ho ale přeci jen objevili a byli příjemně překvapeni. Atmosféra byla příjemná a umocňovala ji především rozlehlá a zelená zahrada. Nejkrásnější byly šeříky, u kterých jsme nafotili outfit, který jste už mohli vidět. Protože byl krásný den, ani jsme neplánovali vnitřní prohlídku, ale jen nasátí atmosféry místa a dobrý obídek v okolí. Ten se nakonec moc nepovedl, protože jsme z hladu vlítli do restaurace přímo před zámkem a museli se spokojit s jídly typu smažák, kuřecí prso a tak podobně....
Z výletu jsme ale měli oba dobrý pocit a moc jsme si ho užili.













Co bylo naprosto parádní a moc mě zaujalo, že zde měli hned několik pávů a to jak mužů, tak žen. Zní to divně, ale je to tak. Na minulém výletu jsme se sešli pouze s muži, kteří jsou, jak je známo, krásně zbarvení, načež ženy jsou jen hnědé a nevýrazné. Poštěstilo se nám také prvně vidět páva rozzlobeného v celé své parádě a že to byla krásná podívaná. U zámku byla i kavárna, kterou jsme ale nenavštívili, protože jsme byli hladoví. Tak možná někdy příště, zavítáme-li znovu do těchto končin.

















Znáte tento zámek? Navštívili jste ho? Zaujal vás?

kkiss

2 komentáře:

  1. Na tomto zámku jsem ještě nebyla, ale vypadá pekně ! :) a moc hezké fotky máš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, byli jsme velice mile překvapení, jen to vedro nebylo nic příjemného.

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*