neděle 15. května 2016

Green Frog (outfit)

Krásný nedělní den všem mým čtenářům.

Včera jsem odvezla svého maroda - počítač - "panu doktorovi".. Doufám, že brzy bude ve formě a budu ho moci normálně používat. Momentálně se snažím využívat dostupné PC, notebooky a netbooky, ale co si budeme povídat.. Není to ono. Začněme psaním, než napíši na "cizím" PC článek, tak je to na 100let.. Jsem nejspíš rozmazlená svou klávesnicí, na kterou jsem za ta léta zvyklá a hlavně mám numerickou klávesnici, takže shift a klepání do horní lišty s čísly vidím jako ztrátu času - proto, protože na to zkrátka nejsem zvyklá a zdržuje mě to. Největší problém ale shledávám v tom, že nemám v jednotlivých PC programy, které pro tvoření článků na blog potřebuji. Možná se to nezdá, ale například program pro úpravu velikosti fotek jako takový je pro mne naprostou nutností a nezbytností. Hlavně mi dokáže změnit velikost všech fotografií najednou a nemusím tedy zmenšovat každou fotku zvlášť. Říkáte si asi, co je to za problém, tak si to tam nainstaluji.. Jo, to máte sice pravdu, ale stále to není mé PC a nemohu si tak dovolit něco instalovat a přeinstalovávat. Každopádně i s tímto jsem se nějak dokázala poprat, protože jsem vás zkrátka nechtěla připravit o další článek, ale hlavně připravený outfit.

Jaro se pro mne letos nese v duchu sukní a šatů. Miluji šaty a sukně, protože jsou ženské a navíc dokážou rozzářit ženu. Kalhot jsem si o zimních dnech užila až dost, takže se jim momentálně doslova vyhýbám. Minule jste zde mohli vidět jedny šaty z mnoha, které jsem si letos pořídila. Dnes bych vám ráda ukázala zelené "žabičkovské šaty", které mám z HM a koukala jsem na ně poměrně dlouhou dobu, než jsem se pro ně přeci jen vrátila.
Doplnila jsem je černou. Chtěla jsem totiž upozornit na dominantu v podobě nového náhrdelníku, který jsem si pořídila díky své drahé D. .  Tentokrát jsem obula vysoké podpatky a doplnila outfit o zajímavé silonky. Ty byly tak trošku neplánované, protože celočerné nevydržely a tak jsem musela sáhnout po první možné variantě v černé barvě, kterou jsem měla doma po ruce. Pro porovnání jsem vložila šaty s přehozem a bez něj. Musím říct, že celkový dojem, alespoň v mých očích, utváří černý přehoz dokonale a líbí se mi to tak více, než s holýma rukama. Dalším prvkem je kabelka s třásněmi z HM.









Jak se vám šaty v barvách žáby líbí a čemu teď na jaře dáváte přednost? Sukním, šatům, kalhotám?

kkiss

11 komentářů:

  1. Šaty jsou moc pěkné i ten náhrdelník se mi líbí. :) Já teď dávám hodně přednost šatům a sukním. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom úplně stejně a moc děkuji, z obou věcí mám ohromnou radost!

      Vymazat
  2. šaty jsou krásné a tobě to opět sluší :) s tím noťasem to chápu, já jej měla v servisu nedávno a jen na pár dní, ale stejně mi vadilo dělat na cizích :)
    red & black outfit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jsem ráda, že to někdo pociťuje stejně, je to zkrátka nezvyk, nebýt na tom svém, na čem je člověk zvyklý!

      Vymazat
  3. Já teď nejčastěji nosím šaty :) Líbí se mi i ty Tvé a krásnej náhrdelník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, moc děkuji! Nesmírně mě to potěšilo. Šaty a sukně jsou nesmírně ženské :)

      Vymazat
  4. Šaty se mi líbí! Já dávám přednost jako v každém ročním období kalhotám..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Jo, také jsem mívala taková období :D

      Vymazat
  5. Outfit se moc povedl :) muzu se zeptat odkud je nahrdelnik? Je krasny! Lucka

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*