pátek 12. února 2016

Světlé tóny (outfit)

Pokud právě nemám chuť na něco tmavého, co jste mohli vidět například ve středu s mou oblíbenou šedou barvou, sahám naopak po světlých tónech.

Velbloudí kabátek tu není prvně a ani naposledy. Volila jsem k němu světlé džíny s jemným trháním, boty ve stejném velbloudím odstínu se zlatým zdobením na patách, kolem krku jsem si vzala šálu světlé barvy s barevnými pruhy a její cípy přepásala páskem, jak to mám nejraději. A protože mi to bylo málo, opět jsem sáhla po své čelence. Kabelka je pak v unizono barvě. Možná to bude pro někoho trochu nuda, ale mně tento outfit přišel jemný a naprosto odlišný například od zmiňovaného šedého.

Zajímalo by mě, jestli máte také rádi kontrasty a měníte barvy dle nálady? Já to tak mívám. Jeden den bych šla nejraději zahalená od hlavy až k patě v černé a druhý ve světlých barvách. Jindy zase sázím na pestrobarevnost, protože miluji barvy.







Mějte prima den :)

kkiss

6 komentářů:

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*