pátek 19. února 2016

Pončo (outfit)

Krásný den při pátku,

máme tu konec týdne a s ním i jeho poslední outfit. Když už to venku teplotně vypadalo téměř na jaro, vytáhla jsem ven nové pončo a provětrala i novou tmavou rtěnku. Schválně jestli si tipnete, od jaké značky by mohla být?

Zpět k ponču... Moc jste jich tu na mě neviděli. Jediné růžové, které nebylo asi šálkem kávy pro každého. Tohle pončo se nese opět v duchu kostky, ale tentokrát je rozptyl křížení pruhů daleko větší, takže působí naprosto odlišně. Zamilovala jsem si ho na první pohled a když jsem zjistila, že je ještě ve slevě, neváhala jsem ani chvilku a putovalo se mnou k pokladně. Velice se těším, až si k němu místo kozaček budu moci vzít nějaké lodičky. Pojala jsem celý outfit dost tmavě/temně, takže jen pončo plnilo účel světlého prozáření celého outfitu.

Vidět v akci (opět) můžete vidět brýle z Primarku, které jsou stylem dosti "babičkovské" a dlouhou dobu jsem se tomuto stylu bránila, ale pak jsem si řekla, proč je nezkusit a tak je teď celkem často nosívám..
Schválně mi napište, jak se tento styl brýlí líbí vám? Jsou na vás také retro/babičkovské , nebo se vám naopak líbí.

Nebudeme to déle zdržovat a jdeme na fotky :)








Mějte se krásně a budu se těšit na vaše komentáře :)

kkiss

13 komentářů:

  1. Nádherný outfit. Miluji nosit takovéhle černé kalhoty s imitací kůže, člověku to trochu zeštíhlí nohy a vypadají fakt nádherně. Kabelka perfekt, ta se hodí ke spoustě outfitů. Ponča jsou hezká, ráda bych je nosila ale já bydlím na vesnici, dojíždím delší trasu do školy a tak mi raději vyhovuje praktičtější bunda. Brýle se mi líbí, minulé léto jsem si je taky chtěla koupit, babičkovské mi rozhodně nepřijdou. Rtěnku bych si typla asi nějakou z Primarku nebo Essence merry berry, odstín č.01 :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda Terezko, skvělý odhad! Je to Essence, ale nová matná kolekce, která k nám teprve dorazí. Jedna se o řadu Velvet matte v odstínu 24 :) Dávám Ti bezvýznamné plus! :D Jinač naprosto to chápu u Tvého volení oblečení. Člověk to musí, chtě nechtě, přizpůsobit podmínkám. Kalhoty s imitací kůže mám také moc ráda a ještě více jsem si oblíbila ty, které jsou vzadu matné!

      Vymazat
  2. Tohle ti neskutečně sedí. A ty vlasy a líčení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, El. Je to pro mě dost změna, ale cítila jsem se v tom skvěle.

      Vymazat
  3. Tobe to slusi i ty bryle ale samostatne by se mi nelibily :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! No, dlouho jsem jim odolávala, takže názor chápu :)

      Vymazat
  4. Tak dlouho jsem čekala na outfit s tímto novým pončem, až jsem se konečně dočkala (so happy) :D Sladila jsi to naprosto báječně a tak, že tomuto looku nemám absolutně co vytknout - dle mého gusta stejně tak, jako ten předchozí s nádechem Tebou tak milovaného jara, překrásných barev a mnou tak milovaného rock stylu v podobě černé koženkové bundičky a našich vysokých černých kozaček, kterým dominuje mohutný stříbrný řetěz... Good job!

    OdpovědětVymazat
  5. Teeeeda, to je paráda! Já teda žádné pončo zatím nemám ale Tobě teda mega sekne! Zrovna tak se mi líbí, jak celkově sladila celý outfit!!!

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, ak dokonale.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné! Tohle se ti opravdu povedlo, Andrejko <3 Vypadáš luxusně!

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*