středa 13. ledna 2016

Krásná růžová rtěnka za dostupnou cenu? FREEDOM 118 You Had Me At Hello

Krásný den všem slečnám a ženám, které si rády líčí své rty.

Dnes vám přináším žhavý tip na rtěnku, která je cenově velice dostupná a odvede na vašich rtech opravdu nádhernou práci.
Dostala jsem ji jako dárek od mé zlaté blogerky Verunky a jakmile jsem ji prvně vyzkoušela, jásala jsem blahem! O této značce jsem se jen doslechla, ale doposud se s ní nesetkala. Až po dvou dárcích od ní. Ano, dostala jsem ještě od své kamarádky N. lesk na rty stejnojmenné značky. O tom zase třeba někdy příště. Zajímalo mě, kde se dá tato kosmetika pořídit, abych si případně sbírku produktů rozšířila. K mému překvapení ji prodává Pepco a z drogerií tuším Teta.

Já jsem dostala odstín

118 You Had Me At Hello

Jedná se o nádhernou růžovou barvu, která je pěkně sytá a šťavnatá. Na youtube jsem snad u Péti Lovelyhair slyšela celkem negativní recenzi právě na rtěnky z této řady, protože prý nejsou moc pigmentované. Bohužel mezi nimi neměla tento odstín, který je tedy asi výjimkou, protože je naprosto perfektní a já jsem s ním moc spokojená! Výdrž má vzhledem k ceně, která se pohybuje někde kolem 30,- naprosto úctyhodnou. Ztrácí se prvně ze středu rtů, kde bývá pusa náchylnější při jídle a pití. Vzhledem k její ceně se to dá odpustit, protože ta barva zato prostě stojí! Dalším plusem u této růžovky je rozhodně fakt, že vám zbytečně nežlutí opticky chrup. Nemusíte se tedy bát.




Já sama jsem si dlouhou dobu nekoupila rtěnku, takže o to větší byla radost z dárku. Nyní se pojďme podívat na více fotografií, ať si té krásné růžovky můžete chvilku užít předtím, než pro ni třeba poběžíte do drogerie =)




Já jsem s volbou odstínu a celkově s rtěnkou samotnou moc spokojená!

Jak se odstín líbí vám a máte už nějakou zkušenost s touto značkou kosmetiky?
kkiss

12 komentářů:

  1. v životě jsem o téhle značce neslyšela, ale vypadá moc fajn :)
    last outfit & giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Take to pro mne byla premiera a musim rict, ze vydarena :)

      Vymazat
  2. Jééé :-* Moc mě těší, že jsem se s rtěnkou trefila do vkusu! Vypadáš v ní dokonale, moc ti sluší, beruško :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Jo v Pepcu jsem na tuto značku koukala, ale vůbec ji nijak nezkoumala. Takže příští návštěva v Pepcu bude zaměřena na Freedom.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urcite mrkni, minimalne tato rtenka a nejaky lesk zato stoji :)

      Vymazat
  4. Na značku jsem narazila ale tak jsem ji obešla a ani mě nenapadlo podívat se na produkty co nabízí, příště to napravím. Rtěnka ti sluší, barva se mi líbí ale já nemám tak pěkné rty a hlavně odvahu vyjít ven s touto barvou, mno zkrátka do školy bych s tím nešla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, moc Ti dekuji! Dle fotky mi prijde, ze mas take velice krasne rty. Ale chapu, ze kazdy musi nosit to, v cem se cítí dobře.

      Vymazat
  5. Tenhle odstín je krásný a Tobě sluší moc ! :) Já jsem kupovala červenou rtěnku právě od téhle značky k Vánocům

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, moc ti děkuji. Také se mi takovéto odstíny líbí! A to nejen na mě, ale i na ostatních. Červená rtěnka je k Vánocům jako dělaná.

      Vymazat
  6. Nooo tak ta je nadherna! :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*