sobota 2. ledna 2016

Dárky, dary, dárečky (random)

K Vánocům patří krom dobrého jídla, pití, rodiny a blízkých přátel spolu s koledami a dodržováním různých tradic také dárky.

Nejednou jsem se doslechla, že ten a onen Vánoce nenávidí, protože MUSÍ kupovat dárky druhým a leze mu to do peněz a že bychom se měli umět obdarovávat během roku a ne jak ovce v jeden den vymezený kalendářem a tak podobně. A víte co? Já s tím nesouhlasím, podle mého názoru je tohle blbost. Vánoce jsou přeci tak krásná příležitost potěšit blízké, udělat jim radost a rozzářit jim oči! Neznamená to hned přeci, že si musíte vzít půjčku a kupovat dary za tisíce a více.. Ale to je věc každého. Já Vánoce miluji a jsem moc ráda, že mám příležitost dělat radost všem svým milovaným a blízkým, zvířátka nevyjímaje.

Čím jsem starší, tím raději nakupuji věci pro ostatní. Baví mě o druhých přemýšlet, naslouchat jim a případně, pokud je to v mých silách, plnit jejich přání. Letos jsem se opravdu snažila a nechtěla nechat nic náhodě. Bohužel jsem s nějakými dárky otálela a jejich nákup nechala na poslední chvíli, ale už jsem měla jasně určené, pro co jdu, takže to nebylo vymýšlení "za pochodu" nebo na místě.

Jako první bych vám ráda ukázala, jak jsem letos zabalila zlomek z dárků, které jsem sama darovala....

Letos zavládla všehochuť. Protože jsem dárky kupovala postupně (a spotřebovávala tak balící papíry), dárky byly balené různorodě.



V balení se meze nekladou. Strašně ráda se kochám balením dárků u druhých a jsem vždy zvědavá, v čem dostanu dárečky zabalené já. Letos jsem měla jen "hrstku" přání. Všechna má přání byla vyslyšena a vyplněna, takže jsem byla neuvěřitelně překvapená a naprosto zaskočená! Děkuji tímto všem svým Ježíškům =*

Jedním ze splněných přání se stala kabelka O bag. Ano, i mně se zalíbila tato plastovka a tuze jsem si ji přála v šedém provedení. Ježíšek mé prosby vyslyšel. Kabelka to ale nebyla jediná. Rozšířila se mi také základna tašek třásňových a to konkrétně o černou a hnědou, kterou jsem bohužel zapomněla vyfotit. Takže ji uvidíte nejdříve v outfitu.


Rozhodně nesmělo chybět něco zebřího. Dostala jsem tak do svého pokoje další zebří polštář.

Dobrých čajů a alkoholu není nikdy dost. Má rodina přesně ví, co mám ráda.


Dárky od mých přátel! Bohužel tu už něco chybí, protože jsem dárek samou nedočkavostí ihned umístila na své místo (autorka dárku jistě pozná, který schází =) )


Drobnůstky jako teplé vtipné ponožky potěší vždy. K nim jsem dostala ještě krásné pyžamo a tepláky, které tu ale neuvidíte.

Diář a kalendář je musthave!

Záměrně vám neukazuji dárky všechny.. některé si chci nechat vyloženě pro sebe, jiné chystám do samostatného článku =)

Snad se vám tento dárkový náhled líbil a dole se mi klidně svěřte s dárky, které jste dostali vy. Který vám udělal největší radost, nebo nejvíce překvapil?

kkiss

12 komentářů:

  1. Máš moc krásnou O bag a kabelku střásněma. Dostala jsi krásné dárky. Přeji krásný nový rok.
    http://styl-sarm-velke-mrchy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, O bag jsem si moc přála a třásně zbožńuji! Děkuji Ti a i Tobě přeji úspěšný nový rok!

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji, Veru! Mně se ty Tvé také moc líbily!

      Vymazat
  3. O bag je nadherna. Pekne darky. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Miško! Bude se hodit téměř ke všemu!

      Vymazat
  4. Samé krásné dárky, hlavně ta O bag:-) Přeji šťastný nový rok:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tu O bag máš naprosto dokonalou barvu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Petruš. Šedou jsem si nesmírně oblíbila =)

      Vymazat
  6. Tak ta O BAG je krutáááááá. Já chci taky :-D A z čeho jsem měla největší radost já? Z tohoto šperku od přítele - http://www.goldeligius.cz/nahrdelniky-z-chirurgicke-oceli/calvin-klein-nahrdelnik-spellbound-kj0dpp190300.html . Tajně jsem čekala snubní prsten, ale třeba se ještě dočkám ;) Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, Radko, moc Ti děkuji za Tvůj komentář :) Z O bag mám opravdu ohromnou radost, je to něco, co jsem si přála a co mě zatím, díky zato, nezklamalo. Šperk vypadá opravdu velice originálně a vkusně! Třeba přítel čeká na ještě více vhodnější a překvapivější chvíli :) Držím pěsti, ať se brzy dočkáš!

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*