pondělí 25. ledna 2016

Comfortable (outfit)

Pěkné ráno při pondělí!

O víkendu jsem měla nelehký úkol a to učit se.. Abych z toho úplně nezešedivěla a nezbláznila se z toho, vyrazili jsme s přítelem do Německa na obhlídku krámů.
Protože jsem většinu času trávila doma v přítelově triku a vytahaných teplácích, nechtěla jsem se moc parádit. Cílem bylo ušetřit co nejvíce času a vyrazit si trošku oddychnout od školních povinností.

Proto jsem po dlouhé době zvolila džíny se zdobením v podobě kamínků a na jednoduché šedé triko z Primarku oblékla křiklavě žlutý svetr, který jsem si pořídila kdysi dávno ve výprodejích Tally Weijl. Neonovou žlutou mám moc ráda především v létě, ale ani takhle v zimě mi nepřijde k zahození.

Abych odstín podpořila, vzala jsem si kulíšek s neonovou bambulí ze Sinsay. Jeden čas jsem ho neměla k čemu nosit a jak ho kombinovat.. Teď si našel cestu právě k tomuto svetru. Manšestrovou bundu jsem vytáhla skoro omylem.. Ba ne, ale o její existenci jsem si už nebyla vědomá. Její neutrální hnědá barva ale nakonec k celkovému outfitu pěkně sedla, co myslíte?
Vidět v akci můžete opět i Obag. Ne, vnitřnosti ještě nepřišly, ale našla jsem obyčejný černý vak, do kterého jsem ukryla své nezbytnosti.







Mějte prima den, já si jedu dnes pro výsledky do školy a vracím se zpět do učení...

kkiss

5 komentářů:

  1. O učení ani nechci slyšet, už mi z toho jde hlava kolem :D Pěkný veselý outfit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vid? Ja uz jsem z toho vazne na bednu.. Ve stredu me ceka posledni, tak snad bude uspesna a budu mit pokoj :(

      Vymazat
  2. ta žlutá Tě krásně rozzářila <3 a učení Ti opravdu nezávidím, já už bych to nezvládala :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, Ivetki.. Jo, stale student :D :/ musim to dat

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*