středa 16. září 2015

Rebelka (outfit)

Abych vás neunudila k smrti články z dovolené, kterých ještě pár plánuji, snad vám to nebude a těšíte se na ně stejně jako já, protože díky psaní a vybírání fotek k nim, jako kdybych se vrátila na ono místo a prožívala všechny ty okamžiky znova znova...

Každopádně, pokud by vás jo nebavily další tématické články z dovolené, tak to nějak zkrátím a utneme to hold dříve =) pevně věřím, že to ale přežijete a prokoušeme se s nimi až do finále.

Abych to tedy odlehčila, přicházím s outfitem, který jsem nafotila snad hned druhý den po mém návratu ze Španělska. Měla jsem chuť na ohnivou červenou barvu, kterou jsem zvolila na triku z Primarku a kabelce, kterou mám ze styloveonline.cz. Pokud mě sledujete na mém instragramu, kde mě najdete pod nickem kkissinka, určitě jste si už všimli, že jsem si nechala udělat černošské copánky. Mám jich dohromady 7 a zatím se jich nehodlám zbavovat, protože mě moc baví a dají se skvěle schovat, ačkoliv jsem si je nechala uplést téměř po celé levé části mé hlavy. Na dovolené jsme byly bezva parta holek a všechny jsme si je postupně během dovolené nechaly uplést. Pletla nám je na pláži přímo černoška a musím vám říct, že nevěřím, že by to nějaká kadeřnice, byť by byla sebelepší, zvládla s takovou grácií a rychlostí, jako právě ona. Je vidět, že to mají v ruce a prostě jela jako fretka =D Trošku to zatahalo, ale naštěstí jsem netrpěla jako kamarádka, kterou copánky první noc šíleně tahaly a pomohlo až první mytí hlavy. Já jsem si zvykla poměrně rychle a ani s taháním jsem neměla sebemenší problémy. Možná trošku s česáním, abych si tam nehrábla hřebenem. Plánuji je sundat před návštěvou své kadeřnice, do té doby bych si jich ráda užila.
Outfit mi díky nim a barevné kombinaci přijde dosti rebelský, proto ten název. Cítím se ve svém "krátkodobém" novém já skvěle a musím říct, že to dosti vnímá i okolí =)
Co jim říkáte a jak se vám budou líbit celkově s outfitem, se mi rozhodně nebojte dát vědět do komentářů. 


Na prvním fotu rovnou s našim frajerem, kterého jsme šli venčit.




Tady už copánky hezky v detailu =)


Jak se vám dnešní outfit líbil a co copánky? Šli byste do nich taky?
kkiss

7 komentářů:

  1. Moc ti to sluší! Nejlepší jsou slip ony a bundička! :)

    umaleslecny.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, bunda už je letitá a slip ony jsou od přítele, o to více je snad miluji!

      Vymazat
  2. Já jsem už účes viděla na instagramu a strašně moc se mi líbil, přesně, jak jsi napsala, je skvěle rebelský. Outfit se mi taky líbí, je spíše "civilní", ale je to příjemná změna. Slipony jsou super, docela jsem těmhle botkám propadla. Jinak Ti, Andrejko, moc děkuji za krásné komentáře na blogu, jsi mi nesmírně blízká, taková moje skvělá virtuální kámoška <3.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, Adri. Je fakt, že jsem se s ním už sžila, takže se mi bude zase těžko zvykat na hlavu bez copánků. Musím říct, že spliony jsou moje letošní slabost, nemůžu si pomoci! Jinak nemáš mi vůbec za co děkovat, píši je, protože je tak cítím, určitě je neberu jako povinnost a o to krásnější pak je, když mi tohle napíšeš, protože to vnímám úplně stejně! =*

      Vymazat
  3. Hodně se mi líbí účes :) A taky boty ♥

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*