úterý 11. srpna 2015

Aztécká sukně (outfit)

Tak úmorná vedra si nedají a nedají říct, už z toho začínám být opravdu vyšťavená a hlavně má kočička Baileys toho má také plné zuby... Léto mám skutečně ráda, ale nějaké normální teploty vzhledem k našim podmínkám, ne takovéto tropy.

I když se snažím jezdit k vodě se koupat, věřte nebo ne, včera jsme s kamarádkou byly obě doslova zpruzelé a otrávené... Voda totiž nedokázala pořádně osvěžit a venku to smažilo neuvěřitelně, že ani opalování nebylo příjemné a tak jsme si den u vody neužily jako jindy...

Teď se ale vrhněme na outfit, který jsem vám nafotila někdy už minulý týden, kdy jsme se s mamušou byly cournout po městě. Můj "dvorní fotograf" tu bohužel teď není, takže jsem musela požádat mamušu, která to také zvládla celkem obstojně =)

Na sebe jsem oblékla nový kousek z posledních nákupů, kterým je sukně z Gatu. K ní jsem to ladila do podobné barvy, jako se nachází v aztéckém vzoru, tedy malinové. Tílko je jen obyčejné z Pepca, stálo asi kolem 50,-. Na nožky jsem obula po dlouhé době botičky, které mám snad z Chorvatska a to už několik let. Jsou na dřevěném podpatku a podrážce a jsou velice pohodlné a stabilní. Hodně se mi líbí jejich neotřelý vzhled právě díky mašli v přední části. Kabelku jsem pak volila modrou, aby hezky hrála s botami. Na krku mám pak další novinku, kterou byl náhrdelník formou dárku od mých rodičů z Chorvatska. Musím říct, že je to hodně originální kousek a moc se mi líbí, vytkla bych mu jen cinkání při chůzi.

Outfit je poměrně jednoduchý, ale myslím si, že díky výrazné sukni a náhrdelníku nepatří mezi ty úplně obyčejné.

Doufám, že máte na další parný letní den nějaké plány, já upaluji na jednu schůzku, takže vodu dnes asi nechám stranou a večer mě čeká posezení s kamarádkami u sklenky vínka =)











Krom nespavosti z tropických veder mě konečně, když usnu, sužují noční můry... Nemáte někdo nějakou radu, jak proti nim bojovat?

Mějte krásný den, doufám, že se vám tento outfit bude líbit, sukni jsem si moc oblíbila, takže se můžete těšit na její další kombinace.

kkiss

8 komentářů:

  1. Ten náhrdelník mě upoutal hned na první fotce, moc se mi líbí! Sukni jsem ještě nikde na nikom neviděla, takže jsi první, a myslím si, že Ti moc sluší :). Na mě je kabelka docela výrazná, ale k Tobě jednoduše patří :-*. Jinak já už ty vedra taky moc nedávám, jsem na hradě, kde je trochu lépe než venku, ale ty večery jsou neskutečné. Máme pokoj hned pod střechou, takže bez větráku ani ránu, protože jinak bychom se usmažili při těch 32 stupních v pokoji.. Včera u nás naštěstí sprchlo a foukal i silný vítr, což bylo příjemné, ale dnes je zase k nevydržení!
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tušila jsem, že by jsi zrovna Ty v něm mohla najít zalíbení =) Za kompliment na sukni jsem moc ráda, cítím se v ní skvěle a přijde mi opravdu originální. Kabelka je bohužel takové mé poznávadlo, protože je velká, prostorná a dokáži do ní sbalit půl pokoje =D Určitě by byla lepší nějaká decentnější, ale jak říkám, praktičnost v tomto případě opět zvítězila. Lidé sice nevědí, co chtějí a až začne pršet, budou chtít zase slunce, ale opravdu především ty večery už jsou neúnosné. S pokojem pod střechou mi to ani nemusíš vyprávět, máme to tak u přítele a je to peklo =/ U nás jsme se dočkali deště až včera a trošku dnes, tak snad ještě trošku sprchne.

      Vymazat
  2. Pekne jsi zkombinovala outfit. :)
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, děkuji! Moc se mi takto líbí ty barvy pohromadě!

      Vymazat
  3. Krásný outfit, sukně je parádní, přesně taková by se mi hodila :)

    New in: July 2015 + GIVEAWAY!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, určo po ní mrkni, stojí pár korun a myslím, že udělá spoustu parády =)

      Vymazat
  4. Krása! Krásné zkombinované. Moc ti to sluší. :)
    Že voda už ani neosvěžila věřím, je to opravdu hrůza ta horka. :/
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kateřinko, moc Ti děkuji za milý komentář, jsem ráda, že se to takto líbí!

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*