úterý 28. července 2015

Stripes and Red (outfit)

Proužky a červená je asi nejvýstižnější název tohoto outfitu.

Konečně jsem na sebe oblékla dlouhou pouzdrovou sukni z Primarku, kterou jsem si pořídila při poslední návštěvě Německa. Mamča s taťkou tam teď byli beze mě a na mé přání mi mamuša dovezla obyčejné červené triko také z Primarku, po kterém jsem toužila, protože v mém šatníku najde velké využití! A první kombinace padla právě se sukní ze slev, za kterou jsem dala asi 3€, takže jsem si její kup vůbec nemusela rozmýšlet.

Celkově jsem outfit nechala jednoduchý, opět jsem sáhla po dlouhých náušnicích v bílé barvě z pérek a botky vzala jen na kačence, aby mi byly pohodlné a mohla v nich ujít i delší vzdálenosti. Své oblíbené brýle z Gatu, které teď nosím snad pořád, jsem se rozhodla vyměnit za své lásky z Chorvatska, na které nedám dopustit.

Proužky a červená barva jsou pro mne snad tou nejlepší námořnickou kombinací, protože díky červené mi přijde celkový outfit dost ženský a i sexy. Pokud bych se rozhodovala pro méně výraznou kombinaci, určitě bych zakotvila u bílého nebo tmavě modrého trika, kterým bych nic nepokazila, ale zároveň, jak se říká, nevyčnívala z davu. A já jsem tentokrát chtěla být výrazná =)











Jak nejraději ladíte vy námořnické outfity? Do jaké barvy?

kkiss

15 komentářů:

  1. Opäť sa nedá povedať nič iné len super outfit :) a chválim aj drdol mne sa nikdy nepodarí spraviť taký dokonalý. Včera som si ani neviem prečo pozrela tvoje uplne prvé príspevky na blogu a musím povedať, že sa vôbec nemeníš čo je super :) Nielen, že z príspevkov srší pozitívna energia ale vôbec ani nestárneš ale skôr by som povedala, že vyzeráš mladšie a mladšie :) A obdivujem ako často dokážeš prídávať nové príspevky :) Ja sa momentálne už len 2 týždne snažím dokopať dokončiť príspevok o letných drinkoch na blog a stále to nie je hotové :) musím si asik konečne k tomu sadnúť a zobrať si inšpiráciu z teba ako dokážeš tak často pravidelne pridávať príspevky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, mockrat dekuji za Tvuj komentar, vazim si, ze si toho nekdo vsimne a dokaze to ocenit! Blogovani me bavi, je pravda, ze nekdy clanky prednastavim, proto jsou pak pravidelne, jindy se tak nezadari a kdyz mam cas, tak si sednu a napisi nejaky :) Obcas se nashromazdi nekolik fotek ruznych outfitu a nevim, co publikovat driv, ale jindy zas prijde utlum. Kazdopadne je to muj konicek a moc me bavi psat o tom, co rada nosim a delit se tak s vami vsemi a dostavat zpetne vazby - jako je ta od Tebe! Zato to rozhodne stoji :) Jeste jednou, dekuji :-*

      Vymazat
    2. Jo a s tim mladistvym vzhledem me to moc potesilo :))) to mi uplne zalichotilo!

      Vymazat
  2. Krasny outfit.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Pruhy môžem vždy, sukňa je parádna a dobre si ju zladila! :-)

    Katharine-fashionisbeautiful
    Súťaž so Zonerom

    OdpovědětVymazat
  4. Sukně super, skvělá a nejlepší, hrozně moc se mi líbí! Námořnický outfit ráda kombinuji s červenou stejně jako ty, pak bílou a dokonce i se žlutou vypadá hodně dobře. Náušnice jsou na mě už hodně výrazné a jak se znám, beztak bych si je přivřela do zipu od bundy nebo kabelky :D
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tybrdo, Adri! Zluta je mnou hodne casto opomijena barva, ani nevim proc! Pritom presne jak to popisujes, musi vypadat skvostne! Ja jsem na ty nausnice uchyl :D vsak vis, ma nahrdelnikova maniacko :-* Moc dekuji!

      Vymazat
  5. Andrejko, ozvěte se mi, prosím, na mé telefonní číslo, které jsem Vám nechala v mailu.
    Předem děkuji a přeji krásný den!
    Daniela

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*