neděle 21. června 2015

Víla (outfit)

Pěknou neděli, jsem tu s dalším šatovým outfitem.

Počasí se nám pěkně zhoršilo, takže jsem se rozhodla zařadit něco z pěkných slunných dnů. Vypadá také, že blogger přestal zlobit, takže jsem moc vděčná a děkuji všem, co mi pod mou žádost o pomoc napsali. Netuším, čím to mohlo být a jak se to napravilo, ale pevně doufám, že se to už nebude opakovat a vše půjde tak jak má.

Šaty mám poměrně nové, udělala jsem si jimi radost někdy v předminulém týdnu před víkendem, kdy jsem náhodou skočila do svého oblíbeného krámečku. Visely tam pouze tyto, poslední. Neměli je ani v žádné jiné barvě, a že by se mi líbily třeba do červeného nádechu. Každopádně jsem si je ozkoušela a zjistila, že se v nich cítím jako víla a nemohu je tam nechat, takže štěstím bez sebe jsem se stala jejich novou majitelkou a pokusím se je hrdě nosit. Marně jsem hledala nějaké pěkné prostředí, rozkvetlou louku, či pole, kde bych se v nich vyfotila, ale nakonec se mi to nepodařilo, tak jsem alespoň chtěla být vyfocená někde v přírodě, což se v zásadě podařilo.

Dlouhé šaty jsou mou slabostí, miluji je, vlastním asi troje, nebo čtvery, takže tyto jsou dalšími dopočtu.. Jsou úplně jiné než ty ostatní, které mám. Přijdu si v nich žensky, zároveň dokáží zakrýt případné nedostatky a navíc se úžasně vlní při chůzi.

Jaký názor máte na maxi dlouhé šaty vy?







Pokusila jsem se vám také vyfotit líčení, které jsem se snažila ladit do modré barvy a momentální nehty, které jsem měla nalakované na přeskáčku pěkně dorůžova s třpytkami.




To bude pro dnešní den vše, můžete se v brzké době těšit na nějaké recenze, newin, ale také další outfity,

mějte se moc prima!

kkiss

12 komentářů:

  1. Maxi šaty jsem si oblíbila až letos ale nedám na ně dopustit, jsou tak pohodlné, vzdušné a úžasné:D
    Ty Tvé se mi líbí moc! A nehty jsou také super :))

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, moc dekuji za mily komentar :) ma cesta k jejich oblibeni byla stejna, jen uz je to trosku delsi doba :) Preji tedy, aby se i nadale krasne nosily :-* A dekuji i za kompliment na nehty :)

      Vymazat
  2. Myslím, že maxi sukně a šaty jsou jednou z nejúžasnějších kousků v mém šatníku :) Tvoje šaty jsou neskutečně ženské a moc se mi líbí, stejně jako ty, protože celá záříš <3. Jsi krásná, Andrejko! :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adri, dekuji moc za tak krasna slova :-* musim rict, ze na Tobe predevsim ty maxi sukne zboznuji, protoze v nich vypadas bozsky a presne jak pises, zensky! Maxi sukne mam jen 2 a teda budu je muset urychlene oprasit :)

      Vymazat
  3. Saty vypadaji prekrasne. Ja bohuzel maxi saty nevlastnim ani jedny a popravde si je na sobe ani neumim predstavit.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji, myslim, ze by Ti take naramne slusely, ale zalezi na tom, jak by jsi se v nich citila, to je rozhodujici.

      Vymazat
  4. odkud jsou šatky prosim? :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z jednoho naseho teplickeho kramku :) zminovala jsem to i nahore a bohuzel byly posledni, takze uz nejsou.

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*