pondělí 29. června 2015

Slamák (outfit)

Krásný den nabitý pozitivní energií, přeji =)

Dnes tu mám outfit, který na své zveřejnění čeká zhruba týden a dnes přišla ta správná doba =) Jedná se o outfit se slaměným kloboukem, který jsem si pořídila v Německu. Slaměných klobouků není nikdy dost, tento jsem si pořídila především kvůli černé stuze. Nakombinovala jsem ho s trikem z C&A, které je se zebrou a už jste ho tu mohli jednou vidět. Vzala jsem si koženkové leginy, botky s hadím vzorem taktéž z C&A a svou bordó bundu, na kterou jsem málem zapomněla. Abych udržela souhru barev, zvolila jsem černou kabelku se střapci na bocích =)

Ten den jsem byla naprosto bezradná, kde outfit vyfotím. Ono to bývá dost často tak, že když to neplánujete, najde se míst kvantum, ale jakmile ho chcete na nějakém pěkném nafotit, žádné najednou není k dispozici. Nakonec to vyhrála opět garáž, ale tentokrát klasická, modernější bílá s kusem oranžové zdi s cihlami, tak snad to takhle nebude vadit a mrknete se na outfit rádi i tak =)

Jak to máte s focením vy? Přemýšlíte o místech, kde se necháte vyfotit, nebo to neřešíte?








Mějte prima zbytek dne a budu se těšit na vaše komentáře =)

kkiss

3 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Dekuji, Veru :) planuji ho i do dalsich outfitu, je to super vdecny kousek!

      Vymazat
  2. No vážně kloubouk ti moc sluší! :) Si hodně sympatická, určitě tvůj blog budu sledovat, aby mi nic neuniklo :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*