středa 4. března 2015

Výstava tulipánů a orchidejí

O víkendu jsme s přítelem a mou mamušou před odjezdem do Ústí absolvovali výstavu orchidejí a tulipánů v našem zahradnickém centru Dvořák a Syn.


Jejich akce jsme se zúčastnili po dlouhé době, ačkoli nejrůznější se to tam hemží zajímavým programem dost často. Vypukla sezona tulipánů a tak jsme byly s mamušou zvědavé, jaké tulipány uvidíme. Orchideje byly třešničkou na dortu. Zrak přecházel, byli jsme všichni jak v ráji.




Výstava byla spojená se soutěží, ve které jste měli zvolit nejkrásnější tulipán. Pak jeden vylosovaný šťastlivec mohl získat překrásný pugét, který se skládal ze sta tulipánů.




K vidění toho bylo opravdu mnoho, takže jsem se snažila fotit. V zahradnictví mají udělané i posezení, kde si můžete dát kávu a zákusek, což je skvělý nápad. Nakonec jsme vybrali tulipány babičce a to v růžových tónech. Ve mně se trošku ukázala stránky váhy, jelikož jsem zaboha nevěděla, který druh si vybrat a nakombinovat mi jich víc nějak nešlo, takže jsem nakonec odešla s prázdnou. Ani tak jsem nebyla zklamaná.

Zamilovala jsem se do modrých orchidejí, jednou bych si takovou přála, tak snad!


A co vy? Míváte ve vašem městě podobné akce? Vydali byste se na tuhle, jako my?

kkiss

10 komentářů:

  1. Jů, tak to je přímo pastva pro oči :-* Tulipány jsou mé nejoblíbenější kytičky

    OdpovědětVymazat
  2. to je krása, ako v kvetinovom raji ♥ Na toto človek ani nemusí byť váha, lebo veľmi dobre poznám strelca, ktorý by si tiež nevedel vybrať :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné květiny! Miluju tulipány! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Květiny jsou krásný, já bych na takovou výstavu taky šla :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne ;) u nás v Košiciach sa v botanickej každoročne organizuje výstava orchideí, ktorú si nikdy nenechám ujsť ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, nádhera. Ty modré orchideje jsou opravdu nádherné. Moje mamka pěstuje orchideje, ale modré nemá a vidím je poprvé. :-o
    http://www.vmemzivote.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají tam opravdu spoustu zajímavých věcí a dost netradičních =)) Ty modré jsou nádherné, tak snad jednou, kéž by!

      Vymazat
  7. Ta výstava vypadá skvěle, moc hezké fotky :)

    OdpovědětVymazat
  8. To je nádhera! :) Tulipány naprosto zbožňuji a i orchideje jsou nádherné, hned bych si aspoň něco málo vzala domů, abych se mohla kochat od rána do večera :)

    GIVEAWAY: I Love... Cosmetics!

    OdpovědětVymazat
  9. Všem vám děkuji za komentáře =) Je vidět, že máte květiny rády stejně tak jako já!

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*