sobota 28. února 2015

V kabelce

Rozhodla jsem se, že vás vezmu do své kabelky, abyste nahlédli, co v ní vlastně nosím.

Mě samotnou zaujalo několik takových článků, které prolétly blogovou sférou, že jsem se rozhodla nafotit totéž.
Když jsem měla tento týden chvíli času mezi hodinami a byla zrovna na bytě, rozhodla jsem se, že vyndám veškerý obsah a že se mu podívám spolu s vámi na zoubek. A co že v kabelce poměrně pravidelně nosím?


Upřímně jsem si myslela, že toho bude víc, ale není toho ani málo. Mezi věci jsem nezařadila velký sešit do školy, svačinu a například ani deštník, který vkládám do tašky dle předpovědi. Tento souhrn je ale takové mé musthaves, co u mě téměř vždy najdete a co že tam je konkrétně? Mrkneme se tomu na zoubek..


Diář, jak jinak než s kočkami - nabíječka na telefon - sluchátka, bez těch ani ránu!!!


Sluneční brýle - pořadač na karty, který je super praktický a vejde se jich tam spoustu - ústní sprej pro svěží dech - parfém Killer Queen od Katy Perry.

Tady ještě detail na karetní pořadač, vše přehledné a rychle dohledatelné.


Copak tam mám dále..


Dvě rtěnky podle momentální nálady - CocaColu v nejmenším možném balení v petce a to 0,33, sehnala jsem ji v Německu a je božská, doposud jsem nosila plechovku, která byla nepraktická a po otevření jste ji museli mít v ruce do doby, než jste ji dopili. Proč CocaCola? Pomáhá mi při žaludečních nevolnostech, nebo když mám slabost. - peněženka Guess, dárek od mé mamuši ♥ - kapesníčky.

Ráda bych vám ukázala jednu ze dvou rtěnek, o které jsem se ještě nikdy nezmínila a to P.S. Love značku z Primarku. Jedná se o matnou rtěnku růžové barvy, která má kupodivu pěknou výdrž, vypadá a i nanáší se krásně a je cenově do 3€. Tak až tam někdy budete, určitě mrkněte na odstíny.





Co nosíte nejčastěji ve vašich kabelkách?

kkiss

5 komentářů:

  1. Máš krasnou peněženku a to pouzdro na kartičky, tak si chci nějaké pořídit, protože pak mám tu peněženku strašně narvanou :) Barva rtěnky je moc pěkná.
    Mě tam nesmí chybět lůj na rty, hřebínek, vůně, pití, peněženka, kapesníčky :) to je úplně to hlavní a pak podle toho kam jdu nebo na jak dlouho přihazuju další věci
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Diářek s títmto vzorem jsem měla na rok 2012 a byl asi můj nejoblíbenější. Jinak se to tak nějak všechno shoduje, akorát teďka ještě nechávám doma sluneční brýle a pak mám ještě v kabelce většinou žvýkačky a tak tisíc účtenek z obchodů a pár obalů od sušenek :-D (plus drobky :D) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  3. V kabelce nosím to samé co ty. :-) Diář od Albi mám také a moc se mi líbí jejich vzory. Tenhle s kočkami je skvělý. :-)
    Denisa
    SVĚT KOSMETIKY

    OdpovědětVymazat
  4. nabíječka na iP je bohužel klasika :D

    OdpovědětVymazat
  5. To pouzdro na kartičky je skvělé! Taky si musím něco takového nutně pořídit :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*