pátek 27. února 2015

Odlesk kovu (outfit)

O víkendu jsme si vyjeli na Komáří Vížku, odkud bývá krásný výhled na celé Teplice.

Ačkoliv to vypadalo, že něco uvidíme, opak byl pravdou.
Krom velké zimy k vidění nic zajímavého nebylo. Vyfotila jsem alespoň svůj outfit, který je dost jednoduchý a dominantou jsou kovové prvky.
Kabát mám z Ann Christine a v poslední době ho ráda nosím bez odepínacích chlupů, které jsou jinak kolem krku a na rukávech. Hnědá noname kabelka je zdobena zlatými nýtky a nové boty, které jste už viděli, ale ne v outfitu, mají v zadní části zlatý řetízek. Šála je z FF a je hodně ňuchňací, proto ji mám tolik ráda.


Detail bot..


Ten den jsem měla na telefonu svůj nový kryt a ryze jarní, řvavé nehty, které jsou na fotkách také dobře vidět. Když už nám nevyšla ta vyhlídka, rozhodli jsme se zajít si na večeři a tak jsem se vyblejskla s jedním dinosaurem.






Musím uznat, že mé jídlo zrovna 2x vzhledně nevypadalo. Zapečené gnocchi s panenkou s olivami, paprikou, kukuřicí a sýrem však chutnaly lépe než jak vypadaly.



Mějte pěkný den,

kkiss.

1 komentář:

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*