pátek 30. ledna 2015

Golden Rose Velvet Matte (matné rtěnky i s fotkami na rtech)

Nedávno jsem psala,

jak miluji rtěnky... No, to už jsem měla na cestě další tři nové, matné krásky z kolekce Velvet Matte od Golden Rose.


Od Golden Rose jsem vždy měla jen laky a byla jsem s nimi naprosto spokojená. Jakmile jsem ale u své oblíbené blogerky uviděla nové, matné krásky, musela jsem se podívat, jestli by se mi také nelíbil nějaký odstín. Rozhodování bylo těžké, odstínu je přes 20. Googlila jsem tedy swatche všech těch odstínl, které mě zaujaly. 
Nemile mě ale překvapilo vysoké poštovné. Samotná rtěnka 1ks stojí 79,- a pošta celých 100,-. To mi přišlo šílené. Aby se to ještě tak nějak vyplatilo, vybrala jsem si 3 odstíny - což nebyl žádný problém - a učinila koupi. Rtěnky přišly poměrně rychle a jako bonus k nákupu jsem dostala sadu čtyř pilníků na nehty, které trošku vykompenzovaly mé rozčarování z vysokého poštovného.
Rtěnky jsem objednávala na oficiálních stránkách goldenrose.cz.

Jak už to tak u většiny rtěnek bývá, jejich barvy jsou téměř nevyfotitelné. O tom jsem se mohla přesvědčit, když jsem odstíny poprvé zkusila, protože ani jeden nebyl 100% shodný s vygooglenými odstíny.



S odstíny jsem i přesto moc spokojená a jednotlivě si je teď představíme. Vybrala jsem odstíny 4, 13 a 19.



Golden Rose Velvet Matte - 04
Krásný výrazný odstín. Je to taková růžová s kapkou oranžové. Moc nevím, jak tu barvu vlastně popsat. Co se konzistence týče, je krásně vláčná, nanáší se nádherně, klouže lehce po rtech a hned po prvním přetření kryje velice sytě a výrazně. Na rtech je neskutečně příjemná, vláčná. Má matně saténový finiš, není úplně matná, spíš saténová. Obtiskává se, bohužel, ale za ty peníze jí to s radostí prominete, protože jinak dělá velkou parádu. Skvělá bude na jaro a léto. K opálené pokožce půjde skvěle a třeba na takových brunetkách bude zářit jako neonka.

Fotky na rtech bohužel moc neodpovídají, ale alespoň pro představu. Ke konci článku přiložím fotku odstínu na ruce tak, jak nejvíce odpovídají realitě.


Golden Rose Velvet Matte  - 13
Do této barvy jsem se naprosto zamilovala. Je to překrásná fialová s příměsí růžové. Ze všech tří rtěnek mi přijde nejvíc úchvatná a moc ráda ji nosím. Opět se nanáší velice snadno, konzistence je krémová, kryje při prvním přetření rtů, nádherně s ní vyplníte precizně celé rty, aniž by se vám rozpíjela. Odstín mi přijde nositelný v jakémkoliv ročním období. Její finiš je opět sametový, krásně vykreslí rty a přijde mi, že i opticky tento odstín zvětší, "dovyplní".

Odstín je o něco výraznější než na fotu, každopádně pro představu foto na rtech.


Golden Rose Velvet Matte - 19
Od tohoto odstínů jsem na základě swatchů očekávala spíše tmavou, hodně zastřenou fialovou, vampy barvu. Bohužel se z odstínu vyklubala tlumená červená vamp. Není vůbec špatná, jen mám problém s nanášením na "masíčko" spodního rtu. Když se široce usměji, tak je prostě vidět "holé maso" rtu. Opět je velice krémová, kryje okamžitě, je vláčná, barva sytá, krásně se s ní vyplní rty a její finiš krásně sametový. Dělá efekt bělejších zubů, takže skvělé! 

Na rtech na fotkách vypadá celkem světlá, ale ve skutečnosti je o dost tmavší.


Nejvíce odstíny odpovídají asi na následující fotografii s bleskem:


Přikládám i foto bez blesku pro ucelenou představu:


Článek plný rtěnek je u konce.
Jak se vám odstíny líbí?
Co říkáte na matné rtěnky a koupili byste si (nebo už máte) nějakou?

kkiss

10 komentářů:

  1. Tak ta první je ale naprosto úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné barvičky! :) Ta třetí je dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné barvičky, vůbec jsem nevěděla, že dělají i rtěnky :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  4. Ta 04 je vážně nádherná :) a sedne k Tobě!

    OdpovědětVymazat
  5. Pekné rúže, no na mňa sú príliš ostré. Tebe sa však hodia.
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
  6. krááásne farbičky na krasnych perach..:-))

    OdpovědětVymazat
  7. Odstíny jsou moc pěkné :). Nejvíce se mi líbí 13
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  8. Dají se koupit někde v drogériích nebo pouze na E-shopu ? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Dají se tyhle krásky koupit v drogériích nebo jen na E-shopech ? :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*