čtvrtek 4. prosince 2014

Neonová zima

Zima udeřila, co si budeme nalhávat.

Nevím jak u vás, ale u nás tento víkend byla pěkná kosa a tak jsem letos poprvé vytáhla, jak s oblibou říkám, buřtíkatou bundu.

Měla jsem hravou, veselou náladu, takže jsem se ji snažila přenést i do svého oblečení a myslím, že se vydařilo. Určo se najdou tací z vás, na které to bude hodně, ale já se v tom cítila skvěle a i lidé si toho spolu s mou náladou všímali =)

Kulíška jsem dostala minulé Vánoce ještě v jedné barvě, kabelku mám z Německa už asi druhým rokem a bundu tuším z Ann Christine. Botky nazouvačky jsou noname a už je moooc dobře znáte ve všech různých barvách, které mám.

Pojďme na fota a tento neonově chlupatý outfit.





Jak se vám tyto neonky na zimu líbí?

kkiss

3 komentáře:

  1. Mne sa tvoj outfit páči. Tá kabelka je na mňa už trochu veľa, no inak vyzeráš super. Tá bundička aj s tou čiapkou ti veľmi pristane. Takéto farby sa mi páčia. Rada nosím napríklad krikľavo-žltú. Ja mám takú čiapku, no moja mamina má také aj nohavice. Na svahu sme najväčšie kočky :D. Inak, chcela by som ťa pozvať na Vianočnú Súťaž, ktorá práve prebieha na mojom blogu. Stačí splniť pár podmienok :)).
    Stronger2gether Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně barevné, hned je den veselejší s takovýma barvičkama :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Outfit je pěkný a moc ti sluší. Já sice neonové barvy nosím asi jen v létě, ale uznávám, že i teď na zimu vypadají božsky :)

    LINZICLIP Giveaway

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*