pondělí 17. listopadu 2014

Nehty podzimu 3x jinak

Dobré ráníčko a příjemné vstáváníčko do svátečního dne =)

Dnes jsem si pro vás připravila oddechový článek plný lakování nehtíků.
Takže se pohodlně usaďte, ať už jste ve svém pelíšku, nebo u stolu a pojďme se podívat na nějaké ty nápady na lakování =)

S přišlým podzimem jsem čím dál tím častěji začala lakovat do matu. Využívám ke zmatnění laků efektový lak od Miss Sporty Matte, který už ale ve stojanech nenajdete. Když ale zajdete do drogerie, určitě najdete jinou alternativu třeba od Flormaru.
Jelikož tento článek nechci pojmout jako reklamu na jednotlivé odstíny, tak vám ukáži především barvy, maximálně napíši názvy, ale záměrně jsem nefotila lahvičky jednotlivých laků, protože se v odstínech meze nekladou a určitě většinu z nich najdete i v jiných alternativách.

Jako první lakování vám představím to nejnovější.
Po dlouhé době jsem zde sáhla po královsky modrém pískovém laku od GS. Používám ho velice málo, upřímně jsem jim až tak nepropadla a hodí se mi právě na podzim. Protože se mi moc líbí odlehčená varianta například s jiným prsteníčkem, zvolila jsem na něj nude odstín od Essence a udělala na něj z teček kytičky. Celkový dojem se mi moc líbí a určo to zkusím ještě se svým druhým pískovým lakem, takže se můžete na podobnou kombinaci těšit třeba v budoucnosti.
Fotky jsem záměrně nafotila s bílými růžemi, které jsem dostala od své lásky a moc ráda u nich fotím právě své nehty.




Druhou variantou je spíše barevně jarní paráda, která je ale zase jednoduchá a dle mého názoru se hodí na bledé ruce, protože barvy nejsou tolik řvavé.
Tady jsem lakovala lila barvičkou od P2 a na prsteníček dala opět nude a poté zkombinovala 2 efektové laky. Jeden od Rival de Loop a druhý s jemnými třpytkami, ani už nevím který...






Závěrem jdeme konečně k matu. Celomatné lakování na výchozím laku NYC 335 Red Melody a na prsteníčku opět nude lak od Essence, přetřený zmatňujícím Miss Sporty a k tomu tečka pro oživení.
Jednoduché a musím říct, že velice podzimní a decentní.




Užívejte si volného dne a dejte mi vědět, jaké lakování se vám líbí, jestli vůbec nějaké =)

kkiss

6 komentářů:

  1. Jééé, ty poslední se fakt povedly, paráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten lak od NYC vypadá luxusně!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné nehtíky :) Nejvíce se mi líbí 2. varianta
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Vsechny jsou nadherne.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz,

    OdpovědětVymazat
  5. Nehty jsou pěkné :-) nejvíce se mi líbí ty fialové a poslední :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  6. Všem vám moc děkuji, kočky. Ani jsem upřímně nevěřila, že se mohou stát favoritkami 2. nehty =)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*