pondělí 24. listopadu 2014

Lakování mi dělá radost (nové laky, nápady na lakování)

Lakuji ráda a dělá mi to radost.

Máte to některá také tak?
Nejsem moc zdatná co se tvoření kresbiček týče, ale ráda lakuji a tečkuji. Ano, vidíte dobře, protože mi malovat nejde a když už se mi něco podaří, tak pouze na jedné ruce, sázím na tečky =D O tom se budete také moci dnes přesvědčit v obou z lakování, která pro vás mám připravená =)


Udělala jsem si radost doslova za pár kaček v podobě polopískových laků, které se krásně třpytí, ale v podstatě je jejich struktura tak trošku do pískova. Sáhla jsem po 4 barvách a hned dvě z nich vyzkoušela na nejnovějším lakování.


Volba při výběru barev padla na temnou červenou, modro-zelenou, starorůžovou krásku a fialkovou v odlišném odstínu, než vlastním pískáč od GS. Některé byly trošku hustší, takže jsem použila ředidlo na laky, abych je trošku naředila a dalo se s nimi lépe pracovat. Bohužel, pravý třpyt a odstíny jdou jen těžko nafotit, ale alespoň pro představu všechny na typech.


No a teď se dostáváme do části o tečkování. Jelikož jsem toužila vyzkoušet alespoň dva odstíny a nějakým způsobem ozdobit prsteníčky, trošku jsem si zahrála. Původně jsem měla v plánu modré kytičky s červenými středy, ale nakonec se to jaksi slilo v jakýsi cosi, takže tohle je výsledek. Fotek přikládám víc, protože světlo v tomto ročním období je šílené a tak jsem se snažila ze všech sil nafotit pravou tvář těchto laků.






Druhé lakování je o něco starší, ale díky pískovému laku mi na nehtech zůstalo něco kolem týdne, což je u mě rekord. Opět jsem si chtěla na prsteníčcích hrát, ale jelikož nic moc tvořivého neumím, tak jsem si udělala pomocí - opět - dvou teček základ pro srdíčka, která jsem vždy díky dvěma tečkám "spojila a protáhla" a toto je výsledek =)





Možná, že některá z vás je stejná "nešika" a zvládne také právě ty tečky, kterými ji třeba budu inspirovat =)

Vaše názory a případné nápady na jednoduché zdobení mi můžete napsat do komentářů.
Přeji mnoho sil a zdaru do nového týdne!

kkiss

4 komentáře:

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*