pátek 3. října 2014

Květiny

Miluji květiny a každý rok se těším na své narozeniny spojené se svátkem.

Vím totiž, že dostanu nějaké živé květiny a vždy se jich nemohu nabažit. Dříve jsem je tolik ráda neměla, ale postupem času jsem si oblíbila mít pár řezaných kousků pěkně ve vázičce v pokoji. Přijde mi, že celý pokoj díky tomu ožije a je doslova rozkvetlý.
Jeden čas jsem měla problém s Baileynkou, protože mi kytičky ožírala a jednou se jí dokonce ozdobné stébélko zaseklo v krčku a měla problém, než se ho zbavila. Ale i ona nejspíš dospěla a už to dělá jen zřídka. Proto si mohu dovolit květinu dát i na místa, na která jsem dříve, kvůli strachu o ni, nemohla.


Ani nevím, jakou květinu mám nejraději. Miluji je nejspíš všechny. Velikou slabost jsem si vybudovala právě pro lilie. Dostala jsem je totiž jako svou první květinu od svého přítele. Už dříve jsem ale milovala jejich vůní a nemohu se jí nabažit ani nyní. Tentokrát jsem dostala překrásnou kytici dvoubarevných lilií a to růžových světle a tmavě. Musím vám říct, že ještě teď se kochám a to možná i více než v první den, protože se všechna poupata rozvinula a je to naprosto nádherný pohled. Ale hlavně ta vůně. Jakmile vejdete do obýváku, tak vás zaplaví vůně lilií a to já zbožňuji.


Mimo lilie jsem letos dostala také velice zvláštně vázanou květinu "do výšky". Na tento způsob vazby dostávám květiny vždy od svého strejdy s tetou a ani letos tomu nebylo jinak. Velice mě zaujala skladba, jelikož spodní část tvořily podzimně zbarvené listy a vše bylo rozsvícené slunečnicí, která se mi strašně moc líbila. Malá gratulanta (dcera strejdy a tety) prý ale výběrem slunečnice moc nadšená nebyla, přála si prý, aby tam byla spíše růže, protože je prý honosnější =D Musela jsem se smát, ale zároveň mě potěšilo, že tato mladá dáma (chodící do 5.třídy) už přemýšlí o květinách takto =) Nakonec tedy vyhráli rodiče a dostala jsem ji se slunečnicí. Malá uličnice měla strach, že se mi nebude líbit a jen ze zdvořilosti řeknu, jak moc je pěkná, ale mně se opravdu líbil a jen těžko jsem ji přesvědčovala, že ta slunečnice "není hnusná" =D jak mi tvrdila.



Abych nezapomněla, každoročně dostávám také překrásný a originální kousek od mé K. . Ani tentokrát nezklamala a dostala jsem velice pěkně a moderně uvázanou květinu, jejíž dominantou byla orchidej. Musím říct, že nic podobného jsem ještě neviděla a ani nedostala a klidně bych si takovou květinu dokázala představit jako svatební, co myslíte?



Jak se vám mé letošní květy líbí a jaké máte oblíbené vy? Můžete si také připomenout, jaké květiny jsem dostala minulý rok a to tady.

kkiss

15 komentářů:

  1. Krásné květiny :) Já dostala k narozeninám klasicky růže a pak takové vázané gerbery :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkně, třeba i jednoduše vázané gerbery jsou úžasné =) A děkuji!

      Vymazat
  2. Ja som tiez velak milovnicka kvetov, mozno aj preto som sla studovat botaniku :D BTW, velmi pekne kvietocky si dostala ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééj, tak to je krásné =) To musíš o kytičkách vědět tooolik věcí =) A děkuji!

      Vymazat
  3. Tak to bys u nas byla nadsena, mamca ma kvetinarstvi :D
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně =D Tak to bych tam byla pečená vařená. I má kamarádka - rodina - mají zahradnictví přímo a velice ráda se tam chodím kochat a nakupovat Yankee Candle vosky =D

      Vymazat
  4. Taky zbožňuju květiny, vždycky musím mít doma nějaké řezané květiny. Krásně to ozvláštní interiér.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím, je to božská záležitost =)

      Vymazat
  5. Nádherné květiny, já mám nejradši tulipány :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsou moc krásné a hlavně jejich barevná škála =) A děkuji!

      Vymazat
  6. Krásne kvietky :) milujem hlavne keď mi ich nosí priateľ
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dvě =) Také to přímo zbožňuji!! A děkuji =)

      Vymazat
  7. Krásné květiny, já často dostávám růže a nic jiného, ale líbí se mi tulipány :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  8. Téééda, tak to se musíš pochlubit, jak to dopadlo a jaképak květiny jsi dostala? Dodatečně vše nej =)
    S tím hrnečkem je to krásné, vážím si, jak si všímavá a chápu, jak nevyčíslitelná je citová hodnota...

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*