pátek 19. září 2014

Neutrální oči, smyslné rty - Makeup Revolution (líčení/makeup)

Krásné raníčko, sluníčka =)

Jak jsem slíbila, přicházím s posledním článkem týdne a to s líčením.

Bohužel, s kosmetikou, o které se chci dnes zmínit se roztrhl momentálně pytel a tak vám hned na úvod musím říct, jak jsem k ní přišla já a pak už se vrhneme na fotky a nějaký ten souhrn spokojenosti =)
Poprvé jsem tuto kosmetiku objevila nejspíš na Youtube a toužila ji vyzkoušet. Jenže eshop byl pouze na zahraničních stránkách a pošta při výběru 3 kousků, které samy o sobě stály minimum, byla na můj vkus velká, takže jsem odolala až doteď.
Makeup Revolution London totiž otevřela eshop na českých stránkách a to už jsem odolat nemohla, nýbrž pošta byla celkem adekvátní a tak jsem si tu radost udělala =) Berme to jako obdarování sebe samé při mých nastávajících narozeninách =) Nu a nebyla to jediná radost... paletku jsem si objednala ještě jednu, jiné značky, ale o té zase samostatný článek jindy =)




Toužila jsem po paletce, jenže jsem se nemohla rozhodnout jakou!? Původně jsem měla v nákupním košíku celkem dravé, výrazné barvy, ale pak jsem si to rozmyslela a řekla jsem si, že upřednostňuji výrazné rty, takže na očích potřebuji ubrat a chybí mi doma něco neutrálního, ale přitom v hezkých barevných tónech. Vybírala jsem tedy nakonec mezi třemi paletkami nesoucími název Iconic 1,2,3. Všude se o nich zmiňuje jako o napodobeninách Naked paletek, ale mě je to celkem u zadku =D. Pardon, ale nikdy jsem neholdovala kosmetice - kosmetickým paletkám za TISÍCE - i kdyby byly sebe dokonalejší. Nejsem přeci jen žádná makeup artistkyně =D (počeštila jsem si to teda pěkně =D ), potřebuji něco střední kvality na své běžné líčení a proto kup kolem 200,- byl pro mě výhra. 
K jádru pudla - vybrala jsem si Iconic 3, přišla mi svými hnědými a narůžovelými odstíny tím pravým ořechovým a nákupu nelituji!



Přihodila jsem ještě 2 rtěnky a to proto, že je miluji a hlavně cena 45,-/ks odpověděla snad za mě =D.
Odstíny Divine - matný a Enchant- máslovitý.



ICONIC 3

Je paletka 12ti očních stínů, ze kterých je 9 se shimmerem/třpytečkami a 3 matné. Nevím proč, ale většina slečen raději ty matné, které doslova vyhledává, já se jim nijak nebráním, ale ani vyloženě musím mít jenom vše matné. Paletka je božská, práší minimálně, nematné stíny jsou skvěle máslovité a velice dobře pigmentované, matné používám především do záhybu oka a na rozmazávání a také slouží  jak mají. Za mě tedy velká spokojenost. A paletka za 179,- ?! Hodně muziky za docela málo peněz, si myslím =) 
Odstíny jsou růžové, bronzové, hnědé, kakaové a jeden tmavý až s lehce fialkovým nádechem třpytek. Přijde mi, že jakoukoliv kombinací nemůžete nic pokazit a hlavně, jsou stíny samy o sobě výrazné a zároveň se k nim tak hodí skoro jakýkoliv odstín rtěnky a to jsem přesně potřebovala!
Detailnější fotky vám ukáží odstíny, takže je nebudu zvlášť popisovat. Podotknu jen, že nejmenší pigmentací disponuje ten nejsvětlejší, zcela krajní odstín.





Lipstick - Divine (matte shade), Enchant

To jsou 2 rtěnky, kde jedna z nich je naprosto dokonalá a druhá je pro mě totálním propadákem... Světe div se nebo ne, ale ta matná kráska Divine, je totálně na prd! Dávala jsem jí šanci hned několikrát a prostě ne, není mi rtech příjemná, zalézá do vrásek, špatně se vrství, dělá nepěkné rty, ačkoli její oranžový odstín s kapkou meruněk by byl tak krásný.
Zato její kámoška, úžasná, máslovitá, dobře se vrstvící, krémová fialkovo levandulová bohyně Enchant. 
Však budete sami moci posoudit na mých rtech ;)






Závěrem přikládám koláž, kde uvidíte líčení s rtěnkou Enchant - fialková kráska, detailní líčení očí a poté zvlášť rty s nepovedenou oranžovou Divine.




Jak se vám produkty a líčení s nimi líbí? Jaký máte názor na tuto cenově dostupnou a kvalitou skvělou kosmetiku? Vlastníte nějaké produkty, jaké?

*závěrem bych jen ráda podotkla, že mi výrobky nebyly poskytnuty zastoupením, nýbrž jsem si je koupila sama a recenzi udělala z vlastní vůle

kkiss

17 komentářů:

  1. Páni! každý na tyto produkty pěje ódy, budu muset konečně něco vyzkoušet :) Obzvlášť ty rtěnky vypadají parádně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =D Také jsem si všimla, ale opravdu nejsme domluvené, jen co koukám, každý si to chválí stejně jako já. Teda až na mě a tu rtěnku =/

      Vymazat
  2. Paletka je nádherná a rtěnky sis taky vybrala krásný. Víc se mi taky líbí taky ta Enchant :)
    Jsi kočka Andrejko :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, jen mě ta jedna mrzí, že dělá neplechu =( Jsi zlatíčko, Veru, díky =)

      Vymazat
  3. Paletka vypadá krásně, rtěnky mají moc hezké odstíny a líčení je super :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  4. Ta fialová na rtech ti moc sluší :-) a paletka vypadá taky skvěle
    lucysshortblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ta paletka je krásná. Andrejko já žasnu jak ti ty výrazné rtěnky vždy sluší :-). Jde vidět, že ta oranžová ti opravdu dělá nepěkné rty a zalézá, škoda :(. Upřímně tuhle značku vůbec neznám, ale díky cenové dostupnosti se na ní ráda podívám :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta oranžová je naprosto příšerná =( Jsem z ní zklamaná, samosebou byla levná a tak to nenaštve tolik, ale mrzí mě to ,protože jinak by to byla tak krásná barva. Moc děkuji, já ty výrazné rty strašně ráda =) Jsem asi nějaká ujetá. Na kosmetiku určo mrkni, také mě velice mile překvapily ceny... Nu a prozradím, že už na pondělí představím ještě jednu paletku od jiné značky, která je ve stejné cenové hladině a teda také pecková =)

      Vymazat
  6. také mám doma rtěnku, v odstínu Cheer, a přijde mi skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě teď moc tahle značka neláká, ale za to může asi ten velký boom na všech blozích. Paletky mě moc nezaujaly, ty obaly nejsou nic moc, navíc spíš fandím těm originálům.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  8. Ta paletka vypadá opravdu krasne, ale tak trosku toužim po pravé Naked3 a tak si nechci kupovat zádné jeji napodobeniny, protože co kdyby.... :) a pote by upadly úplne do zapomnění. Každopádně ale vypada moc hezky a tobě líčení a ni moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mě značka neláká, protože je teď úplně všude :-D ale tak třeba taky podlehnu...

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá to všechno moc krásně, ale ty paletky jsou nejhezčí. :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*