úterý 15. července 2014

V barvách Teplic (outfit)

Ne tak docela v barvách Teplic, nýbrž nemáme neonově žlutou, pouze žlutou a modrou klasickou.

Ať tak či onak, barvy to naše jsou, takže proto ten název.
Dnes jsem neměla v plánu publikovat článek, ale náhodně jsem objevila tento outfit, který jsem nafotila těsně před odjezdem z dovolené, kdy jsem se vrátila od kadeřnice.
Můžete tedy vidět mé čerstvě zkrácené vlásky a také vyžehlené =)

Na sobě mám šaty z H&M spolu s náušnicemi a náhrdelníkem, kabelku z Orsay a lodičky z CCC a sako Tom Tailor.






Čerstvě zastřižené vlásky.


Jak se vám tato barevná kombinace líbí?

kkiss

10 komentářů:

  1. Zkombinovala jsi to krásně :) Nejvíc se mi líbí sáčko a náhrdelník :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, náhrdelník je můj oblíbený kousek =)

      Vymazat
  2. Krásný letní outfit! Sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kombinace modrá-žlutá mě fakt baví:) a perfektně se k sobě hodí:) Chválím:)
    Instantní krása

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný outfit, moc se mi líbí, jak jsi ho zkombinovala :-))
    http://lucysshortblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne:) na mňa možno až príliš farebné,ale veď je leto!:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*