pondělí 7. července 2014

Motýl (outfit)

Strašně moc jsem se těšila, až publikuji příspěvek s tímto outfitem, který dnes uvidíte.

Nevím proč, ale to triko, které mám na sobě, jsem si na první pohled zamilovala a věděla, že bude mé. Jen jsem prožívala neuvěřitelná muka při výběru barvy, líbila se mi snad všechna barevná provedení. Nakonec to ale rozsekla má milovaná mamuša, která ukázala na tuhle a ještě jednu kombinaci, z níž jsem vybrala tuto =) A hádejte proč hlavně? Aby se mi hodila k novým lodičkám z Gatu.

Na triku, které je ze skvělého materiálu a velice příjemné na těle, je motýl. Jsem jím naprosto ohromená a paf! Shodou náhod, aniž by to bylo v plánu, jsem dostala náušnice také s motýlky, které se mi i barvičkou hodí k celkovému barevnému ladění, takže jsem byla šťastná jako blecha. Mimochodem - o motýlcích v uších jste si již mohli přečíst v jednom z předešlých článků.

Nikdy bych nevěřila, jak moc se mi zalíbí motýli. Fotek je poněkud více, nevěděla jsem, jaké vybrat, proto to bude celkem nálož =) Tak snad bude stát alespoň zato!!












Jak se vám motýlí outfit zamlouvá?

kkiss

11 komentářů:

  1. Sluší ti to! Ta modrá k tobě prostě jde!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký outfit, tričko je krásný. Ale nemůžu si pomoct, více se mi líbíš s rovnými vlasy. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? =) Tyjo a víš, že s těmi vlasy nejsi první? Jedna rodinná příslušnice mi říká to samé =)) A moc děkuju!

      Vymazat
  3. Líbí se mi naušnice jako stvořené pro léto.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. modrou miluju a tahle kombinace je opravdu povedená, tak kabelka lodičky i top jsou sladěny do detailu ;)


    http://sisters-hoods.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vřelé díky, jsem ráda, že se má snaha vyplatila =)

      Vymazat
  5. Tričko je strašně moc veselý, celá záříš, moc Ti to sluší :) Krása

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, Ty jsi mé sluníčko, které umí vždy potěšit. Moc Ti děkuji, jsem ráda, že se líbí!

      Vymazat
  6. Já mám tohle triko v zeleném provedení, na zelenou jsem ulítlá :D Sluší ti to, jsi krásně sladěná :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*