pondělí 14. července 2014

Léto v plavkách od Phax (Spodní prádlo Emanuela)

Zdravím vás, slečny (pánové?) moje!!!

Po nějaké pauze na aklimatizaci jsem se pustila do napsání prvního podovolenkového článku.
Musím říct, že jsem ani neměla čas, sotva jsem se vrátila, všichni mě chtěli vidět, měla jsem samosebou v den příjezdu spoustu vybalování, praní, uklízení, ale vše se to pofackovalo a tak jsem tu a můžeme pokračovat.

Začátkem bych vám chtěla poděkovat za vaše komentáře a reakce, pomalu a jistě se snažím na vše odpovídat =) Udělali jste mi nesmírnou radost, že jste mi zachovali přízeň i přes dovolenou a doufám, že se vám přednastavené články líbily.

Mám pro vás samosebou nějakou zásobu fotek a vymyšlených i několik článků, které budu postupně psát a přidávat.
Dnes bych se ale s vámi ráda podělila o jeden skvělý e-shop, kde si můžete koupit plavky na vaší dovolenou, pokud se na ní chystáte, či jen na letošní sezonu, ale nejen ty!! Spodní prádlo Emanuela má totiž v nabídce také spodní prádlo, leginy, nebo prádlo erotické.
Troufnu si říci, že si tu vybere každý!!

Já jsem si vybrala plavky, protože se schylovalo před dovolenou a já si stále přála nějaké jedinečné, jiné, originální.
Musím přiznat, že bylo celkem dilema vybrat si plavky, zrak mi totiž přecházel. Nakonec jsem si ale vybrala. Výběr mi usnadnily velikosti. Plavky v té mé byly totiž poslední a tak bylo jasné, že jsou mi souzeny.
Plavky přišly do druhého dne a pečlivě zabalené.


 Jakmile jsem se vybalila, byla jsem doslova paf. Na obrázku byly překrásné, ale naživo? Nesrovnatelně krásnější. Srdce mi poskočilo radostí, teď ještě sházelo vyzkoušet je, jestli budou sedět. PARÁDA! Oddechla jsem si ve chvíli, kdy jsem natáhla spodní díl a uvázala ten vrchní. Mohlo se vyrazit k moři.


Pokusila jsem vám plavky co nejlépe nafotit, abyste si se mnou vychutnali mou radost. Abych to, že mi velikost opravdu sedla, dokázala, přidávám i nějaké foto mě samotné v plavkách. Chci vás jen upozornit, že nejsem žádná "bikinová modelka", ale zkrátka holka krev a mlíko, ano to jsem já, takže pokud se to někomu nebude líbit, nechť zavře dnes můj blog a zdrží se prohlížení fotek ;)



Proč jsem si zrovna vybrala tento druh plavek?
Hledala jsem něco originálního a neotřelého. Teda... na těchto stránkách je to dost těžké, protože mi přijde, že každý kousek je skvost a vybírání je o to těžší. Na mých plavkách mě ale zaujal jinak řešený spodní díl. Přes klasické - až brazilské kalhotky - vzadu na zadečku jsou dosti vykrojené - je udělaný žlutý volánek, který trošku připomíná sukénku a to se mi moc líbilo. Říkala jsem si, že to bude vypadat na těle úplně jinak a hlavně nic takového jsem ještě na plavkách nikdy neměla, tak proč to nezkusit. Musím říct, že se mi moc moc líbila zlaté logo značky, které bylo vzadu v horní části spodního dílu.





Velice nápadité mi také na plavkách připadá rozostřené barevné spektrum, které na horním dílu tvoří jakési květy, ve spodním pak už jen drobné barevné kostičky. To jsem ještě neviděla na žádných jiných plavkách.



Plavky najdete v různých provedeních přes ty jednodílné až po vyztužené push-upky.



Musím přiznat, že jsem neviděla nikoho, kdo by měl byť PODOBNÉ plavky těm mým a upřímně... to jsem si moc přála a letos se mi to podařilo!



Plavky na stránkách Spodní prádlo Emanuela najdete pod tisíc korun, ale i ke dvěma tisícům. Myslím si tedy, že cenové rozpětí by mohlo rovněž vyhovovat každému. Plavky jsou dělané z materiálu, který poměrně rychle schne. Spodní díl jsem měla suchý za chviličku, horní díky vyjímatelné výztuži byl vlhčí vždy o něco déle. Plavky ale i po dovolené u moře neztratily svou barvu, ani tvar a myslím si, že mi budou sloužit hodně dlouho.


Doufám, že se vám plavkový článek líbil.
Budu se těšit na názor na mnou vybrané plavky, případně i na stránky a jejich výběr.

Mějte se sluníčkově =*

kkiss

28 komentářů:

  1. Jsou krásné a tobě moc sluší.
    Líbí se mi u nich ten spodní volánkový díl..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji, ten me take velice zaujal a proto padla volba prave na ne :)

      Vymazat
  2. Jsou moc krásné a postavu máš taky krásnou :-) Nemusí být všechny špejle :* Moc ti to sluší!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi zlaticko, Anet :-* moc dekuju, jeste ji zpevnit jako Ty!!

      Vymazat
  3. plavky sú fakt krásne najmä ten spodný diel a najviac sa mi páčia fotky kde ich máš na sebe :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrat dekuji, Baru :) jsem rada, ze se libi! A dekuju za ta posledni slova, jsem rada, ze me prekonani tak nejak stalo zato :)

      Vymazat
  4. Ty plavky jsou nadherne, moc Ti slusi a postavu mas krasnou :) Na plavky jsem ujeta, kupuji kazdy rok. Zrovna ted mam na blogu o nich clanek :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrat dekuju! Je pravda, ze si take kazdy rok koupim alespon jedny nove :D my zeny!

      Vymazat
  5. Andrejko, Ty jsi prostě nádherná! Tvoji postavu bych chtěla mít! A klobouk dolů za odvahu, na to bych já asi neměla :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adri, ja Te proste zeru ! A ne jen za ta Tva uzasna slova. Uplne se vzdy tesim z toho, vidim-li Tvou prezdivku pod mym clankem!! No, take jsem sbirala odvahu :D a pak jsem nad tim mavla rukou a rekla si "Nu coz, jsem jaka sem, tak proc se zato stydet". A je teda pravda, ze mi prislo vhodne plavky odprezentovat i na tele, aby se nereklo, ze si tu cucam z prstu :) A jeste jednou dekuju :-*

      Vymazat
  6. sice nemáš postavu modelky, ale máš ji fakt hezkou! pevnou asymetrickou! fakt se mi moc líbí! v plavkách vypadáš úžasně! a plavky jsou nádherné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wendy, moc Ti dekuji. Zpevnovat by to jeste chtelo vice! Neustale je na cem pracovat!! Jsem rada, ze se plavky libi :)

      Vymazat
  7. Nádherné plavky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné plavky a moc ti sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tobě tyhle veselé a zářivé barvy prostě sluší, proto mě ani ty plavky nepřekvapují:). Ten spodek je fakt originální. Celkově bych to přirovnala stylem k VS plavkám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, máš pravdu, ten styl bych k nim také přirovnala =)

      Vymazat
  10. Plavky jsou krásný, Tobě tahle kombinace barev moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Kočka s krásnou postavou a jak už jsem jednou psala - neonové barvy (hlavně ta žlutá) ti moc sluší! Plavky jsou originální a i když mám většinou raději jednoduchost bez volánků atd., tyhle plavky se fakt povedly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soni, děkuji Ti!!! Jsem moc ráda, že se Ti líbí, i přestože volánky nejsou Tvé gusto =*

      Vymazat
  12. V životě bych neřekla že se mi takovéhle plavky budou líbit :) ! Jsou nádherné a veselé.
    Musím říct že Ti moc sluší, krásně svítíš. Na dovolenou mi přijdou úplně jako dělané, navíc hrají všemi barvami :) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romí, to jsem moc moc ráda =) Člověk někdy sám sebe překvapí. Děkuji moc, to teda, na dovče jsem se v nich vyřádila =)

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*