čtvrtek 10. července 2014

Květinková (Outfit)

Krásný den sluníčkům mým na mém blogu, kteří ho čtou =)

Máme tu 10.července a já bych se dnes měla vrátit z dovolené.
Připravila jsem si pro vás na tento den outfit, který bude opět plný kytiček a tentokrát i růžové barvy.
Květiny letos miluji a jejich potisk zkrátka zbožňuji.
Nakoupila jsem si docela dost květovaných věciček a dnes se podíváme na zub novým legínům, které jsem si koupila těsně před dovolenou a ještě jsem v nich stihla nafotit na blog pro vás =)
Byla jsem totiž jako "rozlučkový" večer s mou blondýnkou N. a tak jsme se řádně vyblejskly. Shodou okolností jsme obě měly na sobě květy, takže jsme ten večer krásně ladily. No a protože to N. už umí a ví přesně co chci, vznikla tato fota, která se mi strašně moc líbí a tímto jí ještě jednou moc děkuji,

snad se budou líbit i vám =)











Tak co vy na další outfit plný květin??

kkiss

6 komentářů:

  1. Krásné botky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Kočka :), nejvíc se mi líbí bundička, boty a psaníčko :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kráásný outfit! :-))
    http://lucysshortblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ty růžovko jedna! Vypadáš jako vždy krásně :-*..Bůh ví, jak já miluju tvoje vlasy, Andy! Jsou dokonalé a nádherné <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adri, Ty jsi takové zlato =* Tady jsou vlásky zrovna čerstvě po zástřihu a vyžehlené, takže vypadají poněkud řídce. Mockrát Ti děkuji, Tvá slova vždy dokáží pohladit =*

      Vymazat
  5. Jses kocka! Rada Tvuj blog ctu a Tve outfity se mi libi :-). Mas dobry vkus, cit pro barvy a moc Ti to všude sluší !!!

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*