středa 11. června 2014

Žlutá neonka (outfit)

Neonové barvy jsou mými oblíbenými,

nosím je především v létě, kdy vyniknou i díky opálené pokožce.
Na fotkách bohužel vypadám jako sejreček, ale až tak hrozné to ve skutečnosti není. Outfit je z víkendu, kdy jsem měla chuť na tuto velice jednoduchou kombinaci.


Musím se pochlubit svou obrovskou radostí a to svými novými neonově žlutými plavkami, které jsem si přála již od minulého roku. Stále jsem nikde nenarazila na ty, které bych si představovala, ale letos se mi zadařilo. K tomu všemu byly ve slevě, takže i cena byla velice příznivá a já jsem šťastná jako blecha, až je obléknu na opravdu opálené tělo, tak snad se zadaří...


Outfit je velice ležérní, nijak překombinovaný a ani žádné doplňky nehrají v tomto případě svou hlavní roli =)





Mějte fajn den =)

kkiss

5 komentářů:

  1. Musíš v ulicích krásně zářit :) alespoň někdo rozveselí svět :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásna blúza ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. ta halenka je super, ale ty lodičky ... jak pro nějakou extravagantní důchodkyni :D

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi pekné lodičky. žltú farbu som si tiež veľmi obľúbila. Súhlasím s Tebou, v kombinácií s opálenou pokožkou je to dokonalé :)

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Kočka :) ty lodičky bych brala

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*