pátek 30. května 2014

Nemám chvíli klid, už chci v cíli být

Drobátko rýmování jsem si dovolila vnést do dnešního názvu =)

Žiju, jsem stále tady, dokonce si "POVINNĚ" nacházím chvilinku času na to, abych se podívala na vaše blogy a početla si. Bohužel jen zřídkakdy stíhám psát do komentářů, ale jsem s vámi a hltám vás, krásky moje =* Moc mě vaše blogy a přijde mi, že s příchodem toho krásného počasí - i když teď se to zase trošku nepovedlo a je to jak na horské dráze - se vám píše lépe a hýříte nápady. Nevnímáte to také tak? Mně to tedy opravdu přijde a pozoruji to hned u několika z vás =)

Proč tak dlouhé odmlky a proč tu nejsou články, které jsem naslibovala? Nestíhám.. Není to výmluva, opravdu bych moc ráda psala a o vše se vámi podělila, ale nevím kde mi hlava stojí. Naložila jsem si toho na poslední dva týdny celkem hodně do školy, abych to měla z krku, ale táhne se to hůře, než jsem čekala. Přesto, že se mi zatím (musím zaklepat) daří dát vše napoprvé mi stále ještě 3 předměty chybí. Je to i tím, že máme souborné zkoušky - něco jako malé státnice - a není to žádná legrace =/ Učím se kdy se jen dá, nebo tedy bych spíše měla, ale někdy nestíhám ani to. Vím, že se do toho teď musím zakousnout a pak bude volno a čas na všechny mé koníčky =)
Tak se prosím nezlobte a budete-li chtít, posečkejte, já se vám vrátím v plné parádě =)

Tento víkend máme u nás, jako každým rokem, Lázeňskou sezonu. Už se na ni rok co rok vyloženě netěším, protože program bývá upřímně dost nudný a fádní a jediným tahákem letošního roku jsou snad Chinaski.. Tak uvidíme, jaké na ně budou ohlasy, já se na ně totiž podívat nejspíš ani nepůjdu a budu se věnovat vzdělávání.

Chtěla jsem se s vámi dnes jen podělit o další dvě fotografie od mé úžasné fotografky, které jsme cvakly někdy začátkem jara a už jsem vám ukázala ty v žlutých šatech.



Budu moc ráda, když mi napíšete názor i na tyto šaty, které se mi (ačkoli jsem to nepředpokládala) ve finále moc moc líbily. Jsou totiž úplně jiné.

Mějte se krásně, když se vám bude chtít, myslete na mě, budu vám zato vděčná =)

kkiss

8 komentářů:

  1. ty šaty jsou pěkné. i kupodivu ta barva :) až teda samozřejmě na tu záclonu vzadu

    OdpovědětVymazat
  2. Šaty jsou krásné a mně se líbí i ta záclona vzadu :) A ať úspěšně zvládneš i poslední tři předměty.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ty šaty jsou úžasné! Ta záclona se mi líbí :D Ale nevím, zda to není jen k vůli těm efektům:). Ale celkově super:).

    OdpovědětVymazat
  4. Šaty jsou nádherné :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. vyzeras ako krasna Khaleesi z Game of thrones! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Úplně Tě s tím časem chápu, ve zkouškým jsem ráda, když na chvilku vydechnu :). Ty šaty jsou zajímavý :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já ti moc držím palečky aby si to všechno zvládla a měla už prázdniny. Ty šaty jsou krásné a tobě to moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*