čtvrtek 8. května 2014

Cukrová vata

Zmiňovala jsem se už jednou o tom, že s příchodem jara mám chuť na světlé barvy a tak tomu je poslední dny stále.

Tentokrát půjde o barevnou kombinaci s dominantním odstínem světle růžové, připomínající cukrovou vatu. Pléd jsem si pořídila již druhý stejný, akorát v jiné barvě. Naprosto je oba zbožňuji a tahám je skoro obden, jsou ideálním přehozem přes topy, trika, tílka. Jejich cena se pohybovala do 200,-, takže super kousek za parádní cenu.

Abych růžovou podpořila, vzala jsem si náhrdelník s růžovými prvky z Collosea, kalhoty noname, tílko vietnamci, přehoz/pléd Trios, čelenka Colloseum, psaníčko dárek od Verunky =* a botky... Ty jsem ukořistila u našich vietnamců za neuvěřitelnou částku!!! Asi ji teď chcete slyšet co? 139,-!!!
Barevné provedení měli jen dvoje a to černé a toto nude. Trošku lituji, že jsem si hned nevzala i ty černé, protože se pro ně mám v plánu vrátit. Gumovky jsou opravdu překrásné, ty plastické mašličky jsou přenádherné a miluji je! Kdybych mohla, tak v nich snad i spím =D Kdyby je měli ještě v nějakých pěkných barvách, nejspíš neváhám a vezmu si je. Jsou opravdu hodící se ke všemu, jsou strašně moc roztomilé a praktické. Už jsem je nechtíc vyzkoušela i v mokru a neklouzaly, neměla jsem v nich mokré nohy, prostě paráda!! Bude tu také vyfocený jejich detail a to na dvou fotech, tak snad se pokocháte, i když se s nimi teď celkem roztrhl pytel a mohli jste je vidět u jinde =)

Sečteno podtrženo, outfit je pojat velice sladce, barvičky jsou jak můžete vidět pastelové, nic násilného.









Jak se vám tento sladký outfit líbí a co říkáte na botky?

PS: Fota v mobilním prohlížeči se zdají být nekvalitní, pro plnou velikost a kvalitu na ně musíte kliknout. Nechápu, co tu blogger na mě zas zkouší. Děkuji za pochopení :)

kkiss

14 komentářů:

  1. Vlásky a botičky nemají chybu. :) Sladká. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Andrejko ty botičky jsou vážně skvělé, to naši vietnamci tady teda takhle perfektní úlovky nemají :( závidím Ti je i když nejsem na takovéhle botky ale tyhle se mi prostě líbí. Musím podotknout že Ti světlé barvičky moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé! Boty jsou úžasné :) Moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  4. Aaach ty balerínky jsou užasný, zbožňuju baleríny s mašlema, uv botníku snad ani jiný než mašlovatý nemám <3 celkove ti to moc sluší Andrejko :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, já mám mašličkové snad jen troje =D ale tyhle jednoznačně vedou!!!

      Vymazat
  5. Wow!! super,outfit kràsny a tie botičky by som ti hned ukradla :D sú nádherné :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =D nedáááám, ale ukázala bych, kde je sehnat =)

      Vymazat
  6. http://www.votocvohoz.cz/zeny/baleriny/4959365-nude-gumove-baleriny-s-maslickou a tady ty stejný někdo prodává o 200 víc ..hrůza :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =D Tak to zjistit, že je mají takhle levně a koupit si je za takovou pálku, tak mě asi odvezou =D =D

      Vymazat
  7. Celý outfit se mi moc líbí a botičky jsou jednoznačně rozkošné.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Andrejko úžasný outfit :) A ty botky prostě nádhera. Můžu se zeptat kde jsi je v Teplicích přesně sehnala? :) Jedu tam v pátek a ráda bych se na ně podívala :) Zaujali mě :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*