pondělí 24. února 2014

Poprvé na kosmetice a manikuře

Nový start do nového týdne je opět tady.

Čeká mě druhý týden druhého semestru a já cítím, že už si začínám na školní režim opět zvykat.


Dnes bych se ráda pobavila o dvou procedurách, které jsem měla tu možnost díky darům (poukaz na kosmetiku jsem dostala k Vánocům a ten na manikuru jako bonus den předem od mé zlaté tchyně) mohla vyzkoušet.
Samotnou by mě asi ani na jednu věc nenapadlo jít a o to více jsem byla vděčná, že si to mohu vyzkoušet na vlastní kůži.
Nevím ani čím začít, ale vezmu to popořadě. První mě čekala kosmetika...
Ujala se mě velice sympatická paní, odvedla si mě do místnosti, kde bylo lůžko, spousta zrcadel, umyvadélko a nějaké skříňky a věšák. Opravdu maličký prostor, který ale působil velice příjemně.
Musela jsem se svléknout do podprsenky a poté jsem ulehla na lehátko. Paní kosmetička si mě položila, seznámila mě tak nějak s celým průběhem a mohlo se začít.
Přišla jsem nenalíčená, abych zbytečně nepřidělávala práci a tak začala s čištěním pleti.
Při každé proceduře mi vlastně i masírovala obličej a celkově to bylo velice příjemné. Mimo čištění přišel na řadu také peeling, ne však ten, který jsem očekávala - hrubý, se zrníčky - nýbrž nějaký pěnový, který měl čistit do hloubky. Všechny výrobky, které použila byly značky Alcina, tedy německou značku, která má být protialergení.
Před použitím každého výrobky mě upozornila na to, co mi bude dělat, ale já jsem se naprosto uvolnil a tak si většinu vůbec nepamatuji, i když jsem pečlivě naslouchala.
Velice mě zaujalo masírování obličeje a mačkání jednotlivých bodů, to bylo velice zajímavé a příjemné. Mimo obličej také všechny procedury prováděla i na krku a v dekoltu.
Došlo také na odstranění černých teček, vytrhání nadbytečných chloupků u obočí, kde jsem byla mimochodem pochválená za pěkný růst a tvar a potom nadešla hloubková hydratace. Po ní mě přikryla až ke krku dekou, kterou jsem měla doposud přikryté tělo je po prsa a oznámila mi, že budu zhruba 25minut mít možnost relaxovat. Pustila mi relaxační hudbu a zmizela.
Nepodařilo se mi usnout, ale velice jsem si to užívala a krásně se přitom uvolnila a vypnula.
Když se vrátila, dokončila proceduru hydratace, dočistila pleť, dobarvila mi po mém souhlasu obočí a nalíčila mě.
Líčení se mi vcelku líbilo, jen obočí bylo na můj vkus o něco tmavší, než jsem sama zvyklá si ho dělat a hodně lesklá rtěnka/balzám svou barvou se mi také příliš nelíbil/a.
Pleť však působila vyhlazeně, póry byly stažené a líčení nebylo v extra nánosech a tak mi přišlo, že pleť i dostatečně dýchá.
Příště bych se klidně obešla bez líčení a nechala pokožku po procedurách nahou.
Celková kosmetika se mi moc moc líbila a klidně bych si ji znovu zopakovala.

Zde líčení po několika hodinách. Stíny vůbec nevydržely a slily se. Foto alespoň pro představu.

Přesuňme se k manikuře, kde to bude o poznání kratší...
Ujala se mě předem domluvená nehtařka, usadila si mě k sobě, nejprve mi dala nějaký roztok pro změknutí kůžiček kolem nehtů a potom mi nehty očistila, zapilovala, srovnala a padlo i několik rad a odpovědí na mé dotazy.
Některými věcmi jsem byla velice překvapená, jiné jsem věděla, ale co bylo nejlepší, že jsem dostala skvělé a užitečné rady a návody.
Nehty jsme po dohodě zvolily zlaté s černými prsteníčky a na nich bílá tiskátka. Zvoleno to bylo proto, že jsem druhý den šla na ples a tak jsme chtěly, aby se mi co nejvíce hodily k mým šatům. Tiskátka jiného typu jsme také zvolily na zbytek všech nehtů a na prsteníčky jsme mimo tiskátka také obtiskly folii - což vypadalo opravdu luxusně a já z toho jsem doteď nadšená a mám v hlavě, že to vyzkouším! Snad mi to půjde.
Celkově jsme si i skvěle pokecaly =D Takže jsem se i nasmála a užila si tu příjemnou atmosféru.
Všehovšudy jsem na nehtech mohla strávit tak hodinu času si myslím.
Každopádně na kosmetiku to časově nemělo, na tu jsem byla objednaná na 10.hodinu ranní a z místnosti jsem vycházela zhruba v 11.30?





Po obou dvou procedurách jsem si šla ještě projít naše drogerie, kde mě nic neuchvátilo, takže jsem si cestou na autobus koupila krabičku malin, svůj oblíbený Rooibos čaj ve flašce a jela autobusem v půl 2 domů.

Byly jste už někdy (dámy) na kosmetice či manikuře?
Pokud ano, chodíte pravidelně?

kkiss

10 komentářů:

  1. Teda nalíčila tě moc pěkně ! :) Jen to obočí ti fakt udělala trošku tmavší, ale ten tvar je super. Z čeho jsem ale nejvíc nadšená - nehty !! Nádherný drápky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji! Z nehtu jsem byla take moc unesena :) rozhodne se pokusim neco podobneho zkusit doma.

      Vymazat
  2. Wow nikdy bych neřekla, že žluté nehtíky budou tak nádherné! Moc pěkné beruško ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji, zlato :-* take jsem se ji trosku bala a nakonec dobre :)

      Vymazat
  3. Ahojky Andrejko, co máš prosím za prstýnek na té levé ruce :-) ? Děkuji za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to prstynek z klenotnictvi, ktere byvalo v OC Olympia, ale uz tam neni.

      Vymazat
  4. Tu kosmetiku sis musela určitě moc užít!:) Taky bych si na ni ráda skočila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to vazne skvele :) uzila jsem si to moc! Doporucuji aspon jednou take zkusit :)

      Vymazat
  5. Na kosmetiku chodím pravidelně a na manikuru jen občas. Z kosmetiky odcházím vždy nenalíčená, aby pleť mohla hezky dýchat. A navíc je to příjemný relax. Jinak tvá manikura vypadá zajímavě.

    www.missalexy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Naprosto souhlasím, také mi přijde přirozenější nechat pokožku dýchat, příště bych určo chtěla bez líčení. A děkuji, byla opravdu jiná, než jakou znám.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*