pátek 21. února 2014

Džínové nehty od Essence

Nádherné ráno všem čtenářům,

máme tu pátek a já jsem tak šťastná a plná energie. Teploměr sice ukazuje jen něco kolem tří stupňů, ale pomalu a jistě vylézá sluníčko a to je pro mě neuvěřitelný náboj!

Dnes jdu poprvé v životě na kosmetiku! Těším se jako malá holka a jsem zvědavá, copak mi tam všechno budou dělat =D Sama od sebe bych asi na tuto proceduru nešla, ale nýbrž jsem ji dostala formou dárkového poukazu k Vánocům, tak jsem ráda, že si to budu moci vyzkoušet. Jako bonus mě ihned po ní ještě čeká manikura, takže mé nehtíčky na zítřejší ples budou mít snad pěkný kabátek.
Na ples jsem se rozhodla pro šaty, které bych ráda oblékla i další týden, kdy se uskuteční nejspíš můj poslední ples letošní plesové sezony. Nepamatuji si, kdy jsem byla tolikrát za sezonu plesovat =D Ale užívám si to maximálně. Šaty bych si tedy vzala stejné a pokusím se 2x pozměnit jejich image. Pokusím se vše zdokumentovat, abych vám to posléze mohla ukázat.

Teď už ale k dnešnímu tématu.
Půjde o laky, které jsem si pořídila ještě v době, co jsem nechodila do školy. Neodolala jsem a podlehla jedné novince od Essence a to laku s džínovým efektem. No byla jsem na to šíleně zvědavá a musela ho mít! Mohu vám říct, že absolutně NELITUJI! A pokud máte rády džíny, jděte do něj, protože budete také nadšené!
Nu a když už jsem byla u těch laků, tak jsem si na nadšené opěvování mnohých slečen na instagramu vzala také mlíčňáka od Essence, který je neméně super, jen to asi nebude to pravé ořechové pro mé nehty.. Nemám totiž stejné "bělmo nehtů" a celkově to mým nehtům moc nelichotí, i když se je snažím pod tento lak upravit co jen to jde.
Zvolila jsem lakování s oběma těmito laky, abyste viděly, jak vypadají. Abych lakování dala trošinku šmrncu, použila jsem tiskátka od Essence z kolekce Love Letters.









Fotka všech úlovků onoho dne

Ráda bych se ještě zmínila, že jsem včera po dlouhých měsících navštívila jinou kadeřnici než doposud. Měla jsem obrovský strach, aby mi zběsile neostříhala polovinu vlasů a ještě měla případné prupovídky, ale on omyl. Byla to mladá slečna, strašně moc příjemná, pěla slova chvály na mé vlasy (což jsem se sama divila), ostříhala mě přesně dle mých představ, ale hlavně mě šíleně překvapila CENA!! Ráda bych se proto rozepsala v samostatném článku o stříhání a případně přidala aktuální péči na vlasy, kterou používám doma v Praze (tím že žiji na střídačku, používám různé přípravky tam a tam).

Jak se vám líbily laky?
Máte je už taky?

kkiss

13 komentářů:

  1. Ten modrý vypadá dokonale. A to nemám modré laky ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda nějaký ten modrý doma mám, ale tento mě uchvátil snad více jak ostatní!!

      Vymazat
  2. TAk ten modrý nemá chybu :)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. ten džínový lak je opravdu moc hezký:) ještě jsem o něm neslyšela, ale asi se po něm pokouknu, je to fakt něco, co ještě nemám:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určo mrkni, mají ho teď skoro všude, kde už doplnili nové zboží.

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*