úterý 4. února 2014

Diamanty = nejlepší přátelé žen

Samosebou s velkou nadsázkou, ale trefnější název jsem zkrátka nenašla.

Je to už nějaký ten měsíc, kdy jsem si poprvé v Německu všimla v Tally Weijl toho krytu na mobil... Okouzlil mě tím, jak byl nevšední, hodně barevný, kamenový, ojedinělý... Bohužel, při pohledu na cenu mi bylo jasné, že to bych za takový kus plastu a nalepených umělohmotných barevných kamínků nedala. Cena hlásala 20€ a u nás v ČR to bylo 530,-.

Nechala jsem si tedy zajít chuť a jen své nadšení sdílela formou fotografie na instagramu.
Názory lidí na něj byly různé - někomu se moc líbil stejně jako mně, jiným přišel jako kýč (chápu a názor jim neberu) - já mám výstřední věci velice ráda a tohle zalahodilo mým očím.
Někdo psal, že si ho zkoušel na svůj telefon a že je příliš těžký nebo že kamínky nejsou precizně přilepené a odpadávají, ale také že je vidět lepidlo a jsou jím v podstatě kamínky upatlané.
Svou koupi jsem tedy zavrhla a to především kvůli ceně. Pravdou je, že mě odradily i zkušenosti typu : moc těžký, nepraktický, opadávají kameny...

Vypustila jsem ho a nijak o něm nepřemýšlela...
Až jsem se po několika měsících dostala zase po dlouhé době do TW a když jsem si to cupitala k pokladně se svým bižu úlovkem, narazila na kryty na telefony...
No a hádejte, který tam měli! Ano, tento kamenný (pro někoho kýč) pro mě skvost!
První, co mě uhodilo do očí byla oranžová nálepka, která hlásala slevu...
Ještě v období před Vánoci jsem na něho narazila a jen si všimla, že ho pomalu dávali dolu z 530,- sna na 400,- a poté už jsem se do TW nedostala a nemrkla se tedy na změnu ceny.
Tentokrát ale oranžová lepička nesla cenu 49,-.

Přísahám vám, že kdybych byla takový ten typ člověka, co musí mít vše za každou cenu a koupila jsem si ho za vyšší cenu, tloukla bych teď doslova hlavou  zeď a nadávala si... To se ale naštěstí nestalo, protože 49,-... To byla cena, za kterou jsem ho tam nechat nemohla a hlavně nechtěla.
Měli poslední 3 kusy z čehož 2 na můj typ telefonu. Mrkla jsem na jejich stav a vybrala si ten, který mi přišel "lepší". Samou nedočkavostí jsem hned doma samosebou kryt nasadila a kochala se!
Ano, je těžší než všechny ostatní, které doposud vlastním - ale není to pro mne nic až tak hrozného. Možná se někomu zdá být nepraktický, ale kde je dáno, že musí být vše praktické. Avšak přeci jen vám stále chrání zadní stranu vašeho telefonu, takže z mého pohledu praktický vlastně je =)
No a hlavně je nepřehlédnutelný a jako obrovské plus - vejde se mi i s krytem ještě do pouzdra, což je prostě bomba!!!
Sečteno a podtrženo....
Evidentně mi tento kryt byl souzený, mám ho už nějaký ten den, tahám a zacházím s ním normálně (vůbec ne jako v bavlnce např. kvůli strachu z opadání nějakých kamenů) a nic se s ním doposud nestalo. Mám z něj obrovskou radost a pořád nemohu uvěřit té ceně!
Kameny nemám nikde opatlané od lepidla, v pohodě se dá položit na "kamínkovou stranu" a zatím všechny kameny drží jako přibité.
A kdyby přeci jen nějaký ten kámen odpadl? Nedělala bych si s tím hlavu, protože bych ho buď přilepila (kdybych ho našla), nebo nahradila jiným.
Za tu cenu bych si totiž vlasy rozhodně už trhat nemusela =)








Pokud je někdo z vás fandou také takovéto extravagantnosti, doporučuji zajít do TW a udělat si případně radost za 49,- !

kkiss

13 komentářů:

  1. Me se libi z ebay jeden s perlickama a ruzi, ale je to fakt neprakticky a nemuzu se rozhodnout zda kyc nebo ne:D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Otázkou je za kolik a jestli ho unosíš =) Já jsem nadšená a i když to kýč asi tak trochu je =D, vůbec mi to neva =)

      Vymazat
  2. ahoj,kdy bude článek o vlasopéči ? :) mohla bys udělat nějaký článek o skladování kosmetiky ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Již zítra =) Jinak kosmetiku neskladuji nijak ukázkově a ani závratně, že bych se o to musela dělit, popřemýšlím o tom, ale spíše se do toho nepustím ;)

      Vymazat
  3. tak jsem přemýšlela, jestli se mi líbí a nakonec teda asi ne :D ale co mě zaujalo, tak původní cena, která klesla o 90%. Jaká byla asi výrobní cena, hmmm. Značka taky žádná, kvalita pochybná. Tohle mě baví, jak okrádat lidi, neskutečný :D

    OdpovědětVymazat
  4. Milujem kamienky a trblietave veci, no aj tak je na mna moc vystredny. Ale je super, za aku cenu si ho vychytala. Mam rada take akcosky a hlavne ak natrafis na nieco, co si chcela ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Z 49 Kč fakt super.. Možná kolem toho otvoru na foťák, jsou ty maličké kamínky už zbytečné... No pro mě je to moc, přijde mi to i trochu nepraktické, ale je to pěkné, já kamínky mám moc ráda, i šutry:-D Takže líbí se mi, ale asi bych to na mobilu nosit nemohla:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď? To si o těch malých mrškách říkám také =D Možná půjdou do pryč... Já jsem šílenec a nosím ho teď pořád =D a furt se na to musím dívat =)))

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*