neděle 22. prosince 2013

Zmije

Máme tady poslední neděli před Štědrým dnem..

.. za okny to stále vypadá šíleně, brala bych i radši ten sníh, než ten hnu, co vidím za okny =/ Chystám se na oběd k babičce, kde jí předám Ježíška. Jen mám trošku strach, že zvědavost mé babušky je větší a věřím i tomu, že kolikrát otevře nějaký ten dáreček dříve, než by měla =)))

Ráda bych vám ukázala zmije. Jakmile jsem je uviděla, musela jsem je mít!
Líbí se mi, jak jsou vymyšlené - hlavička je jakože zakousnutá do lalůčku vašeho ucha a celkově co se třpytí, to je moje! 
Mám z  nich obrovskou radost a dnes mi budou dělat společnost =)







Jaké je vaše rozpoložení před "dnem D"? 
Už prožíváte pohodu Vánoc, nebo to máte jinak?

kkiss

6 komentářů:

  1. Na té první fotce jsi úplně kouzelná beruško <3 Já hady moc nemusím, ale jako doplněk bych si možná nějakou tu dlouhou žížalu pořídila taky :P líbí se mi hlavně prsteny

    OdpovědětVymazat
  2. Tý jsou krásné! Moc Ti sluší Andrejko :)
    Já pohodu Vánoc zatím moc neužívám, dnes budu zdobit stromeček, zítra uklízet, mám spíš nervy, abych vše stihla :D

    OdpovědětVymazat
  3. čo to máš na perách? vyzerá to zaujímavo, metalicky :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*