pátek 15. listopadu 2013

Co týden dal - příhody ze studentského života vysokoškolaček

Máme tu pátek a s ním přichází zážitky a fotky z uplynulého týdne...
Nevím, zda-li vás to baví, ale na poslední článek toho typu bylo hodně ohlasů, tak jsem se rozhodla udělat něco podobného znovu. Dole mi dejte když tak vědět, jak se vám tyto články líbí, budu moc ráda.

Tento týden (uplynulý, protože jsme na jeho konci) se nesl v zabydlovacím duchu.
Lednička i mikrovlnka s rychlovarnou konvicí si u nás našly čestná místa a my mohly s T. pomalu a jistě začít fungovat jako v každé jiné domácnosti.
Jelikož jsme ale ani jedna nevěděly, zda budeme mít tyto spotřebiče, nepřivezly jsme si žádné hrnce, pánve a jiné potřebné věci.
Nakonec jsme se  bez nich dokázaly obejít, ale příští týden už zjednáme nápravu.
Ani nevím kde začít, událo se toho hodně, ale já se pokusím vybrat ty nejzajímavější a nejvtipnější příhody z života dvou vysokoškolských studentek.



Začněme tou úplně první, která se přihodila na začátku týdne, kdy jsme měly novou mikrovlnou troubu.
Nevím proč, ale většinu času, který nemusíme trávit ve škole , strávíme spánkem... Jinak tomu nebylo ani v úterý, kdy jsem se po obědě šla natáhnout a stejně tak T., která ale nemohla zabrat...
Mně také dělalo problém ponořit se do tvrdého spánku, takže jsem slyšela veškerý šrumec kolem.
T. dostala hlad a tak se rozhodla ohřát si jídlo v naší nové kámošce. Jenže to se zdálo být jako oříšek.. Proč?
Slyšela jsem dvířka od mikrovlnky a jak je zavírá. Říkám si : "Jo, má hlad, jde si tam něco ohřát." Sotva však zaklapla dvířka a přátelkyně tam něco nastavila, začala mikrovlnka doslova řvát jako alarm. Úplně jsem se lekla, ale zůstala jsem potichoučku v posteli - za roh do kuchyně není vidět, takže T. netušila, že vše slyším. Nejvtipnější na celé příhodě bylo, že nevěděla dobrou chvíli co si s uřvanou mikrovlnkou počít a tak na ní začala dělat: " Pššššt, pšššššt! Přestaň! Vzbudíš Andy!" Musím vám říct, že jsem v té posteli byla mrtvá smíchy a své sladké tajemství o tom, že jsem to vše slyšela jí řekla až onen večer.
Nyní už má T. načteny nějaké ty instrukce k mikrovlnce a mě to ještě čeká, tak snad budu úspěšnější, abych novou ohřívací kámošku také nemusela "pštít" =D

Tento týden vedle lampy kapesníčky v úžasném pavím balení

Další vtipnou situací tohoto týdne byl středeční večer, kdy jsme šly s T. na přednášku... Není moc záživná a tak většinu jejího času tráví její studenti věnováním se něčemu úplně jinému...
Jak si tak sedíme a výklad přednášejícího běží, jedna slečna se zvedne a míří si to velkou aulou ke dveřím i se svými věcmi.. Evidentně ji dnes výklad nudil a chystala se opustit prostory a vzít nohy na ramena. Chtěla to udělat decentně a tiše odejít, ale jakmile se dostala ke dveřím a vzala za kliku... Ejhle, dveře se neotevřely. V tu chvíli to zmerčil přednášející.. Nechápavým pohledem se na ni podíval a ona zkusila vzít znovu za kliku... ZAMČENO.. =D Přednášející nemohl uvěřit a tak sám šel dveře zkusit.. Potvrdila se původní domněnka a tak volal na recepci - řeknu vám, ještěže existují ty mobily =D
Za chvíli slyšíme, jak se z druhé strany pokouší někdo lomcovat dveřmi, než mu dojde, že to opravdu není žert a hostí se klíče, kterým nás vysvobozuje z uzamčení =D


Hodiny němčiny a naše vtipné kartičky

Poslední příhodou, která stojí za zmínku je naše středeční večeře....
Protože jsme se rozhodly obě dvě s přátelkyní jíst zdravě, vymyslely jsme si, že si večer k telce se seriály nedáme brambůrky, ani nic nezdravého, ale že si uděláme tuňákový salát...
Po škole jsme šly nakoupit suroviny a večer se do toho pustily... Jenže ejhle...
Vzaly jsme tuňák bez očka na otevření a neměly jsme ani otvírák, ani ostrý nůž - jen příborový a tím jsme opravdu nic nezmohly...
Nenapadlo nás tedy nic lepšího, než vzít vrtačku, provrtat do konzervy malé dírky a posléze udělat tu(č)ňákovi únikovou cestu z plechovky... Nasmály jsme se jako blbé, ale zároveň na sebe byly pyšné, že jsme si i v takto delikátní situaci dokázaly pomoc =D





Jedno vtipné foto... Takto jsme si obě zuly nezávisle na sobě boty. Musela jsem to vyfotit, protože podoba tohoto stylu se jen tak nepoštěstí =D



Tímto končím s příhodami a jdu si dát palačinky, které mi tu připravila má mamuša =*
Vám přeji krásný pátek, i když u nás je zataženo a prší a budu se těšit na vaše případné názory na články tohoto typu či veselé příhody z vašich životů - nejen těch studentských =)

kkiss

9 komentářů:

  1. Tak ted jsem se musela smát i já. Dovedu si tam živě představit nějakou slečnu jak dělá na mikrovlnku "pšššt, pšššt přestaň'" :D to mě teda hodně moc pobavilo jako. Určitě dělej dál tyhle články, ještě jsem neviděla nikoho kdo by rozdělával tuňák vrtačkou! :D..Dobrý, vážně super jak si dokážete poradit..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no to teda, byla jsem mrtva. Jinak trosku ostuda, ale i to patri do meho zivota a musela jsem se o to podelit :D

      Vymazat
  2. :-D no aspoň sa nenudíte. ja som si najprv myslela, že sa často z tej prednášky uteká, a že vás zamkol prednášajúci :-))) a o s tou mikrovlnkou, psst, psst :-D tečú mi slzy od smiechu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jsem rada, ze jsem pobavila!! No, nastesti to tentokrat prednasejici nebyl :D

      Vymazat
  3. Nejlepší nápad provrtat tuňákovi dírky...super článek :)

    OdpovědětVymazat
  4. :D moc se směju.. vaši metodu otevírání plechovek asi vyzkouším taky :D na bytě nemám otvírák :-/ :D krásný článek zlato :)

    OdpovědětVymazat
  5. http://2.bp.blogspot.com/-BvwY3MCk0Tw/UoXQ2f_aQ_I/AAAAAAAAG5w/gNEhQi6UnmY/s1600/vrtacka.jpg
    to si děláš srandu? Je vidět že jsi blondýna

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*