neděle 6. října 2013

Život v posledních dnech + fota

Dobré ráno při nedělním dni.

Po nějaké době jsem se rozhodla vám napsat pár aktualit ze svého života a doplnit je fotkami.

Od posledního úterý je ze mě opět studentka na plný úvazek. Zatím jsou to ve škole "jen rozjezdy", takže nic hrozného. Letošní rok bych měla přes své studijní dny přebývat v Praze a jelikož jsem si s mou přátelkyní T. chtěly zvelebit bydlení po svém, podílíme se na finishi. Co to pro nás znamená? Maluje, oblepujeme a brousíme trámy, zkrátka vše co je potřeba =) Celkem mě to baví a hlavně budu o něco moudřejší v budoucnu, až mě třeba bude čekat něco podobného ve vlastním bydlení a budu si alespoň vědět rady.
Jediné "bohužel" je v tom, že to nejde zdaleka tak rychle, jak jsme si to s T. představovaly. Nu co už, o to více si nového bydlení budeme vážit, protože si budeme moci říct, že jsme na něm udělaly kus práce vlastníma rukama.

Zítra opět škola, první pondělí - což znamená spousta přednášek a úvodů do nových předmětů =/ Na jednu stranu se celkem těším, ve druhém ročníku se už konečně zaměřujeme více studovaným oborem - v mém případě je to PR. Na druhou stranu se děsím, že polovina (ne li většina) přednášek bude nudná a nebudou k vydržení.
Abych si jen nestěžovala na školní lapálie, tak musím samosebou přijít i s pozitivy. Ty jsem v uplynulém týdnu našla hned dvě. Jedním z nich je nový obor PR - doslova Public Relations - máme celkem velkého sympaťáka, který nás snad zavede do větších tajů a zkrátka celkově se na to dost těším.  Nu a tou druhou je profesor na anglickou konverzaci.. Je rozen v Dublinu, ve kterém jsem několikrát byla a zamilovala si to tam a navíc je to sympaťák jak hrom. Akorát se obávám, že je moc akční a bude toho vyžadovat možná více, než by bylo potřeba.. Uvidíme v příštím týdnu.

Loučím se s vámi, snad si počtete a budete rádi =)
Budu ráda za vaše reakce dole, mějte se krásně =*

kkiss

Já na tom makám, já na tom dělám

Ve škole v plném nasazení

První oběd v restauraci vedle nového domova...


Malujeme a jsme řádně barevní! (bílí)


S mou bruneťátskou kočkou T.

10 komentářů:

  1. Jůůů, doufám, že pak budou fotky, kde je bydlení hotové! :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Jé závidím vám mansardu, mě čeká hledání vlastního za tři a pul roku a tohle bude hlavní kriterium :D a sluší ti to i zabílené :)
    looromanova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. jé, vy máte ale krásný prostor pro bydlení:) Až vám tiše závidím.

    OdpovědětVymazat
  4. Tobě to sluší i v "barveném" kabátku! Máš nádherné boty!:) myslím ty kozajdy:D*

    OdpovědětVymazat
  5. Na těch štaflích Ti to mooc sluší!! :) Jsem zvědavá pak na byteček, doufám, že nás necháš malinko nakouknout. :)

    OdpovědětVymazat
  6. wáu ty si tak krásna ešte aj keď maľuješ :) tie hnedé kotničky sa mi páčia, chválim :)

    http://julietandnicol.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. To držíš jako pušku, ten štětec:)) Taky jsem o víkendu malovala, ale rozhodně jsem u toho nevypadala tak dobře, jako vy:)) Hele víš jak to je, pokud se teď bojíš, že něco bude nuda, tak třeba já to mám tak, že mě nakonec vše překvapí a je to přesně naopak, než jak jsem čekala... Takže spíše čekej pořádné vzrůšo:))

    OdpovědětVymazat
  8. Andrejko máš moc krásné vlásky! :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*