středa 25. září 2013

Rychlo-foto-random?-směs

Nádherný den holčinky (a případní panáčci).

Mám toho tolik co na srdci, s čím bych se chtěla podělit s vámi. Možná je to tím, že nestačím přispívat nějak pravidelně a tak se dojmy, zážitky a novinky nejen v šatníku kupí a já bych vám o všem popořadě ráda řekla.

Dnes začneme jakýms takýms souhrnem chaotic. 
Právě jsem se vrátila z Prahy, kde jsem se byla zapsat do druhého ročníku VŠ, ale o tom více slov, a také o mé dnešní patálii ,(jaký já jsem zbrklouš a jaké "štěstí" já vždy mám =D )  až zítra...

Rychlo-foto-randomo? - post/směs? -> tak bych nazvala směsici, která vás čeká dnes. Nechci to vyloženě nazvat boty a věci, které mě zaujaly při poslední návštěvě Německa, ale také by se to asi dalo.
O víkendu jsme se byli mrknout v centru Drážďan a tak jsem prolezla krámy a omrkla, co se na nás chystá.. "Zabloudila" jsem do jednoho velice sympatického mega krámu, kde měli od bot, přes kabelky až k bundám snad vše a obrovský výběr. I ceny celkem šly, znáte to.. Něco za hubičku, něco vykopnuté až k nebesům. No, nepořídila jsem si tam nic, možná se tam někdy ještě vrátím, ale zato jsem fotila a teď se s vámi o to podělím.

Rudé rty, ty já můžu!


Můj Den D


Tohle je outfit, který jsem zvolila pro onen  nakupovací den. Trošku jsem si hrála a tak je to divočinka a já jako řádná lvice =D


Boty, botky, botičky!!!



Krásky, nad nimi jsem slintala!




Ostnaté podprsenky stále v kurzu...



Džínové bundičky, koženkové...



Doplňky...


Silikonové gumičky, které jsem viděla prvně, znáte?



Německá kosmetika P2 - zkrátka ji nelze nezbožňovat!



Tyhle botky mi doteď vrtají v hlavě... Líbí se vám? Co vy na ně?

Tak.. a to by bylo z dnešního chaosu asi vše.
Fotky z krámu, především botiček a věcí, byly cvaknuty "na tajno", proto prosím omluvte někde jejich kvalitu/nekvalitu.

Jsem zvědavá na názory,

kkiss.

7 komentářů:

  1. Páni některé botičky vypadají skvěle! A vůbec vše vypadá skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Panejo, ty modré boty v kombinaci se zlatou, to je nádhera. Gleys is Here

    OdpovědětVymazat
  3. no samé super fotky. Najviac ma zaujali tie s botičkami...

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj:) můžu se zeptat odkud je ten obchod s botama a oblečením?:))

    OdpovědětVymazat
  5. čo je to za obchodík s tými botami?? :-O

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná bundička, zvu tě na moji premiérovou Giwe Away dle vlastního výběru (kosmetika P2) ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Slecny, je to obchod v centru Drazdan z boku Galerie. Nazev bohuzel netusim ;/

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*