čtvrtek 5. září 2013

Novinky Essence v našich drogeriích

Dobré skoro poledne.

Dnes se zaměříme na novinky Essence, o kterých už padla řeč například u Verunky (Angeliny) na blogu a to v té souvislosti, že spoustu věcí měly nahradit jiné.

Během týdne jsem navštívila město a mé pozornosti nemohl uniknout stojan Essence, který se pyšnil spoustou nových věcí. Nutno podotknout, že dost věcí zelo ještě prázdnotou, ale většina novinek, která měla přijít, se už pyšnila na svých nových místečkách.

Nepůjde o žádné recenze, spíše se chci s těmi z vás, kteří ještě neměli čas se jít na novinky mrknout, anebo řádně si je prohlédnout, podělit o to, co zaujalo mě =)


První věci, které nemohly uniknout mé pozornosti byly vychytávky na boty - respektive na podpatkovou obuv pro nás milovnice high-heels.
Essence nabízí ochranou "nálepku", která by měla pomoci zabránit ošuntění podpatku, jeho okopání a odření. Nevím, jak moc to bude účinné, ale rozhodně je to od Essence zajímavý nápad.


Mimo tuto vychytávku na botičky, jsem objevila také nálepku na zadní část boty, kterou si můžete vytunit boty tak, že se zezadu-na podrážkách budou vaše high-heels pyšnit gepardím motivem. Také dle mého názoru velice zajímavý nápad. Na nálepkách je psáno, že by měly pasovat na většinu druhů podrážek high-heels.


Další očekávanou novinkou, jsou zdobítka nejrůznějších druhů, ale to především kaviárových perliček a také "zvířecích chlupů"- mám na mysli nový trend, kdy na nehty aplikujete jakési chloupky - snad pochopíte. Mě osobně nejvíce zaujaly kaviárové perličky a nějaké ty flitříky.




Další rádoby novinkou, která si myslím strhne přeci jen nějakou tu pozornost určité kategorie "fanynek" (především gelových nehtů) jsou nové přípravky a sada ke tvorbě gelových nehtů doma. Tady bych to nějak víc nerozpitvávala, každý si u stojanů nastuduje jistě sám, když bude mít zájem, co vše je potřeba a jak postupovat. Já jsem aspoň nafotila fotky serepetiček, které budou nejspíš potřeba.



Další novinky jsou také mezi magnetickými a efektovými laky:



A celkově se stojan pyšní spoustou nových odstínů nejrůznějších přípravků a výrobků:




Co vy a stávající novinky Essence? 
Narazili jste už na ně ve vašich drogeriích?
Co na ně říkáte, zaujalo vás něco, co si budete muset pořídit?

kkiss

8 komentářů:

  1. Je kočičko děkuji za zmínku o me :-* ja jdu omrknout novinky zítra tak jsem zvedava :-P

    OdpovědětVymazat
  2. U nás mají ještě tu zmrzlinovou limitku s perleťovýma pudrovýma perlama, nebo co to bylo, takže pochybuju, že se k nám něco nového vůbec dostane :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě jsem nikdy novinky Essence neviděla :/.. fajn článek, děkuji za inspiraci. Zaujaly mě hlavně kaviárové kuličky.

    OdpovědětVymazat
  4. Musím říct, že k nám na stojany novinky ještě nedorazili :( A to jsem dnes byla zrovna v DM... ale děkuji za typy určitě to budu sledovat a občíhnu to :)

    OdpovědětVymazat
  5. Uz vidim kym sa toto dostane na Slovensko ak sa vobec dostane ... -_-

    OdpovědětVymazat
  6. jeeej :) dúfam, že keď sa vyberiem ku nám do DMka tak tam tie guličky nájdem :) dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Jen jsem v rychlosti koukla a zaujali mě výrobky na nehty a také vychytávky na botky.. Určitě se ještě v Rossmannu zastavím :) A podívám se pořádně..!

    OdpovědětVymazat
  8. Taký plný stojan essence u nás vživote nebol :D

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*