středa 18. září 2013

7 faktů o mně

Jelikož jsem byla nominovaná na "prásknutí dalších 7 faktů" o mně, o kterých nemáte ještě asi žádnou páru a kterými bych se vám mohla o kus přiblížit, a to hned 2x (jsem byla nominována), rozhodla jsem se přeci jen něco na sebe prásknout, ačkoli jsem to v plánu původně neměla (udělat v dohledné době post tohoto typu).



► Čím jsem starší, tím víc se bojím uzavřených prostorů. Mám na mysli ty, které působí klaustrofobně (nemají žádná okna a působí stísněným dojmem).

 Mým snem je stoupnout si jednou před kamery a zkusit si práci za nimi - divadlu jsem se věnovala 7 let a chtěla bych zkusit i práci před kamerou. Nejlepší by bylo, kdybych se jednou mohla živit například jako tisková mluvčí, nebo bych vyšoupla Lucku Borhyovou ;D Lucí, zahřívej mi tam místečko ještě chvíli, prosím.

► Mluvím strašně nahlas a rychle... Většina lidí nemá problém mi i za mé rychlosti porozumět, ale spíše mě "pští", abych trošku sundala ze svého hlasitého projevu - každopádně mně přijde, že má hlasitost je naprosto v pořádku :D

► Chodím strašně rychle. Lidé, kteří se mnou někam jdou, si takřka pokaždé stěžují a prosí mě, ať zpomalím. Mou svižnou chůzi kolikrát nezpomalí ani vysoké podpatky - dříve to možná mohlo vypadat komicky, ale myslím si, že už jsem ji natolik přizpůsobila vysokým botám, že působím přirozeně jako kdybych je neměla.

► Ráda si prohlížím/sleduji jiné lidi. Někdy se mi stane, že se zakoukám někomu přímo do očí a nedokáži okamžitě zareagovat a uhnout pohledem. Je mi to někdy poněkud trapné, ale asi je to nějaká má úchylka - spolu se sledováním šrumce kolem mě. Při jízdě v trolejbuse, nebo někdy i jen tak, když sedím na lavičce se zmrzkou v ruce.

Jednou se mi zdál velice živý sen, ve kterém jsem zemřela... Byla jsem v autě, do kterého narazil návěs kamionu.. Cítila jsem, jak mé tělo zachvátilo strašné teplo a bylo to zkrátka velice nepříjemné a živé. Probudila jsem se zpocená, se slzami stékajících po tváři a tělo v jednom ohni. Od té doby mám ještě větší respekt z kamionů a nerada jezdím za nimi...

► Z osobních důvodů jsem jednoho dne začala nenávidět hráškově zelenou barvu a posléze veškeré odstíny této barvy. Nutno podotknout, že na druhých mi nevadí. Ovšem já sama ji na sobě nesnesu. Vlastním minimální množství trik tohoto odstínu - z nichž je jedno celkem dost pěkné - dle mého názoru - a jednou za čas si ho vezmu i na sebe. Lidé, kteří mě dobře znají, si toho vždy všimnou a pronesou nějakou narážku na to, že ji mám na sobě (zelenou barvu).

Tímto bych pro dnešní den skončila a jelikož jsem byla nominována hned 2x, možná časem přibude i druhá sedma zajímavostí, či čistých faktů o mé osobě.

Překvapilo vás něco? Máte něco podobně?

kkiss

18 komentářů:

  1. Hah, podobný (krom dalších věcí) máme i ten odpor k nějakému odstínu zelené barvy. Od 14 let ho nemůžu vystát, pochopitelně z osobních důvodů. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi skvělá Andrejko :)! A myslím, že jít někam s tebou, tak jedině bez podpatků, ale v běžeckých botách..:) Já jsem zase extrémně pomala :D...v podpatkách:)

    OdpovědětVymazat
  3. S tou Luckou Borhyovou to vidim stejne ;-) :-D bylo by fajn kdyby mi spolupráce s novou (krasna.cz) zřídila casem i možnost moderování atd. Můj sen ♡ skvělý tag zlati, zase jsem o něco chytřejší :-*

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, já taky mluvím hrozně rychle a nahlas! Občas se mi stane, že se mi cëlá věta scvrkne do jednoho slova:D:D

    OdpovědětVymazat
  5. Nemůžu z těch podpatků! :D já chodím rychle také, ale v podpatcích toho moc neujdu ani pomalu, RESPEKT! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj kočko, dneska jsem narazila na tvůj blog a musím říct, že e mi hodně líbí, takže GFC byl jasná volba

    A půlku věcí z těch faktů mám společnou :) třeba mluvení nahlas a rychle, tak rychlá chůze :D

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky =)
      Mockrát děkuji a vítám Tě mezi čitatelkami. Já Tvůj blog znám již delší dobu a také Tě velice ráda sleduji =) Jinač jsem moc ráda, že nejsem sama a máme hodně společného =D Jsme hold takové "běhny" nu =D

      Vymazat
  7. Já zase mluvím moc potichu, že mě kolikrát nikdo neslyší :D ale pracuju na tom, haha.
    Jsi hrozně sympatická :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéj, klidně bych Ti dala trochu ze své hlasitosti =)) Moc děkuji.

      Vymazat
  8. Vůbec mě nepřekvapilo, že bys chtěla do televize :). Co Andrej zkusit kompars?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárý, napadlo mě to.. Jakmile budu teď v Praze, zkusím se někde zeptat a více se o to zajímat a starat.

      Vymazat
  9. 3 a 4 má úplně stejně :) A můj přítel mě na moje hlasité mluvení upozorňuje téměř každý den a moje okolí taky, asi si neslyším,ale zase tak hlasitě mi to nepřijde :D A větu : Musíš chodit pořád tak rychle ?!, slýchám taky celkem často :D

    OdpovědětVymazat
  10. Překvapila mě mile ta rychlá chůze. Nemám rád courání, z takové mě bolí nohy i bez podpatků :)
    Aleš

    OdpovědětVymazat
  11. Nesnáším lidi, co chodí strašně rychle, musím pak za nimi utíkat!!:-D
    Prosím tě nikdy jsem si nevšimla? Nemáš facebook, jako profil pro blog? Jsem tam často a ráda bych tě sledovala i tam...díky za odpověď:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =D Ajaj, takže se mnou radši nikam pěšky =D
      Jinak bohužel nemám, mám pouze svůj osobní profil, ale blogový jsem zatím nezřídila.. Možná časem =)

      Vymazat
  12. S těma lidma to mám stejně, taky pořád na někoho hledím :D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  13. Do televize by ses mi moc hodila, takže Tě čekám z pár let ve zprávách. :D Lidi taky okukuju, jinak to nejde. :D

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*